نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

تاریخ و جزییات پیش فروش کنسول Atari VCS اعلام شد

شرکت شناخته‌شده‌ی آتاری، امروز اطلاعات و جزییات دقیقی از تاریخ شروع پیش فروش پلتفرم Atari VCS خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

امروز، شرکت آتاری (Atari) اعلام کرد که تازه‌ترین پلتفرم‌ سخت‌افزاری خود یعنی Arari VCS را از تاریخ ۹ خرداد به بعد برای پیش‌خرید در دسترس هواداران قرار خواهد داد.

بنا بر اعلام مسئولین کمپانی، Atari VCS در دو نسخه برای فروش عرضه خواهد شد: نسخه Onyx با تم مشکی و نسخه Collector’s Edition که قسمت جلویی دستگاه در آن حالتی چوبی-مانند خواهد داشت؛ تم‌ ظاهری‌ای که بی‌شباهت به شکل و شمایل کنسول معروف و شناخته‌شده‌ی Atari 2600 نیست. لازم به ذکر است که نسخه Collector’s Edition تنها تا مدتی محدود برای خرید قابل دسترس خواهد بود.

بسته‌های اولیه‌ی فروش این دستگاه که در آن‌ها نسخه Onyx با قیمت ۱۹۹ دلار آمریکا به فروش می‌رسد تنها برای مدتی محدود در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت و بسته‌های شامل کنترلر و جوی‌استیک نیز جزو پکیج‌های موجود و قابل دسترس برای متقاضیان خواهند بود. البته هنوز مشخص نیست که بعد از اتمام فروش بسته‌های اولیه و پیش‌فروش این پلتفرم، جزییات قیمت آن به چه شکل و تا چه سقفی تعیین شود.

علاوه بر این، کسانی که در وب‌سایت رسمی این کمپانی تا قبل ۳ خرداد برای دریافت ایمیل‌های insider نام‌نویسی کرده باشند می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ای در پیش‌خرید این پلتفرم بهره‌مند شوند.

کنسول Atari VCS نه‌تنها قادر به اجرای بازی‌های کلاسیکی همچون Asteroids ،Missile Command و Centipede خواهد بود، بلکه بازی‌ها و گزینه‌های تازه‌ای را نیز در راستای جریان و به‌ اشتراک‌گذاری محتوا در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. در همین راستا و طبق اعلام رسمی و مطبوعاتی شرکت Atari، بازی‌های شناخته‌شده‌ی زیادی در آینده برای این پلتفرم عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود که در فصل بهار سال ۲۰۱۹ روند عرضه‌ی این دستگاه به بازارهای جهانی آغاز شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده