نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳

Mad Max و هفت بازی دیگر به سرویس Origin Access اضافه شدند

کمپانی الکترونیک آرتز امروز هشت بازی جدید به سرویس Origin Access اضافه کرد که شامل آثاری چون Spore و Mad Max می‌شوند. 

Origin Access سرویسی مخصوص کاربران کامپیوتر است که الکترونیک آرتز از طریق آن، یک سری بازی‌های رایگان را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد و مزایای دیگری هم در اختیار آن‌ها می‌گذارد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، EA از اضافه شدن هشت بازی جدید به این سرویس خبر داده است. این بازی‌ها شامل آثاری از کمپانی‌های مختلف می‌شوند و فقط بازی‌های خود این شرکت نیستند. 

اولین بازی، Spore محصول خود EA است که کاربران Origin Access می‌توانند آن را رایگان بازی کنند. از دیگر بازی‌های جدید هم می‌توان به بازی Mad Max محصول کمپانی برادران وانر و Pillars of Eternity، ساخته استودیو آبسیدین اشاره کرد که نسخه دوم آن هم چند روز دیگر منتشر خواهد شد و اگر مشترک اوریجین اکسس باشید، الان بهترین فرصت است تا با تجربه رایگان این بازی نقش آفرینی، محیای نسخه دوم شوید. 

در لیست زیر می‌توانید اسامی هشت بازی جدید Origin Access را مشاهده کنید:

EA علاوه بر معرفی بازی‌های جدید سرویس، توضیحاتی هم پیرامون تغییرات اعمال شده در امکانات این سرویس ارائه کرد. بر این اساس، از این پس مشترکین Origin Access قادر خواهند بود برخی بازی‌ها را چند روز زودتر از انتشار تجربه کنند. این تجربه رایگان برای تمام بازی‌ها ممکن نخواهد بود. از طرف دیگر، مشترکین Origin Access هنگام خرید تمام بازی‌ها یا محتویات دیجیتالی EA، تخفیفی ۱۰ درصدی خواهند داشت و برای مثال، بازی ۶۰ دلاری را به قیمت ۵۴ دلار خریداری خواهند کرد. 

برای استفاده از مزایا و تجربه بازی‌های رایگان Origin Access، باید مشترک آن شوید که این اشتراک، ماهیانه ۵ دلار یا سالیانه ۳۰ دلار هزینه دارد. EA همچنین سرویس مشابهی روی ایکس باکس وان با نام EA Access نیز دارد که البته لیست بازی‌های آن، با Origin Access متفاوت است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده