// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

ریزر ماوس گیمینگ Abyssus Essential را معرفی کرد

کمپانی ریزر به تازگی از جدید‌ترین محصول گیمینگ خود یعنی ماوس Abyssus Essential رونمایی کرده است.

روز گذشته کمپانی Razer به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم جانبی گیمینگ از جدید‌ترین ماوس گیمینگ خود با نام Abyssus Essential رونمایی کرد. این محصول جدید به عنوان تازه‌ترین محصول از سری Chroma محسوب می‌شود.

ماوس Abyssus Essential از سیستم نورپردازی Chroma این شرکت استفاده نمی‌کند؛ در عوض Abyssus Essential اولین ماوس گیمینگ شرکت ریزر است که از سیستم نورپردازی سطح زیرین استفاده کرده که تمام سطح زیر ماوس و کمی اطراف آن را روشن می‌کند. این محصول به عنوان یک جانشین برای Razer Abyssus V2 معرفی شده است. همچنین باید گفت در حالی که میزان دقت این ماوس به وسیله‌ی یک سنسور اپتیکال به ۷۲۰۰ نقطه بر اینچ یا DPI می‌رسد که این محصول به عنوان یک سخت‌افزار گیمینگ شرکت ریزر از یک طراحی عالی و راحت بهره می‌برد که استفاده‌ی آن را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

این ماوس به خودی خود پر زرق و برق و رنگارنگ است؛ با این حال شرکت ریزر اعلام کرده است که در صورتی که این محصول در کنار دیگر محصولات این کمپانی که از تکنولوژی Razer Chroma بهره می‌برند، قرار گیرد می‌تواند تمام پتانسیل و زیبایی خود را به نمایش بگذارد. به لطف تکنولوژی هماهنگ‌سازی بین‌ دستگاه‌های این شرکت، گیمرها می‌توانند با استفاده از نرم افزار Razer Synapse 3 به بالاترین حد شخصی سازی در افکت‌های نورپردازی و تغییر پروفایل برسند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی ماوس Razer Abyssus Essential می‌توان به ۳ دکمه‌ با پاسخ‌دهی سریع و همچنین طراحی منحصربه‌فرد ارگونومیک این محصول اشاره کرد که باعث شده این ماوس به یکی از بهترین و همه‌کاره‌ترین ماوس‌ها در بازار تبدیل شود.

قیمت ماوس جدید ریزر در وب‌سایت رسمی شرکت ۴۹.۹۹ دلار تعیین شده است، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه توسط خرده‌‌فروشی‌ها منتشر نشده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ماوس Razer Abyssus Essential می‌توانید به عکس‌های انتهای مطلب رجوع کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده