نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

کالتن هاینز در فصل هفتم سریال Arrow به‌عنوان بازیگر ثابت باز خواهد گشت

شبکه CW اعلام کرد که کالتن هاینز، بازیگر نقش روی هارپر، از بازیگران اصلی فصل هفتم سریال کماندار (Arrow) خواهد بود.

هفته گذشته، شبکه CW از تمدید ۱۰ سریال خود از جمله تمامی سریال‌های ابرقهرمانی این شبکه برای یک فصل دیگر خبر دادسریال Arrow یکی از این ۱۰ سریال بود که برای فصل هفتم تمدید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از شخصیت‌های سریال قرار است نقش مهم‌تری را در فصل هفتم این سریال داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شبکه CW تایید و اعلام کرد که کالتن هاینز، بازیگر نقش روی هارپر ملقب به آرسنال، به‌عنوان بازیگر ثابت در فصل هفتم سریال Arrow باز خواهد گشت و نقش مهمی را در اتفاقات فصل هفتم سریال خواهد داشت. تهیه‌کننده‌های اجرایی سریال با انتشار بیانیه‌ای مشترک این خبر را اعلام کردند و در این بیانیه گفتند:

ما از بازگشت کالتن به سریال Arrow بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم. ما همیشه از بازگشت کالتن به سریال استقبال می‌کنیم و از آن لذت می‌بریم و از بازگشت او به‌عنوان بازیگر ثابت و فرصت‌هایی که با بازگشت شخصیت روی هارپر به سریال می‌توانیم خلق کنیم، بسیار هیجان‌زده هستیم.

Arrow

پاراگراف بعدی بخش‌هایی از سریال Arrow تا فصل ششم را فاش می‌کند

 

کالتن هاینز از ابتدای سریال Arrow حضور داشت و از نیمه دوم سریال به یکی از بازیگران ثابت آن تبدیل شد؛ اما او در پایان فصل سوم، از جمع شخصیت‌های سریال جدا شد و در یک قسمت از فصل چهارم Arrow بازگشت. پس از دفاع روی از الیور کوئین در فصل سوم، او به زندانی ریکاردو دیاز در فصل ششم تبدیل می‌شود که در ادامه توسط تیا کوئین نجات داده شد. حال روی به‌ نیسا الغول و تیا برای بستن گودال‌های لازاروس پیوسته است.

پایان خطر اسپویل

 

هاینز نیز به بازگشت به‌عنوان بازیگر ثابت در سریال Arrow واکنش نشان داد و در بیانیه منتشر شده گفت:

نمی‌توانم بیشتر از این برای بازگشت به خانواده سریال Arrow و بازی در نقش روی هارپر، خوشحال باشم.

با این حال، هنوز مشخص نیست که شخصیت هارپر قرار است چگونه به‌عنوان یک شخصیت ثابت در فصل هفتم سریال Arrow بازگردد؛ اما ممکن است جواب این سوال را در دو قسمت پایانی و اتفاقات بین روی هارپر و تیا دریافت و مشاهده کنیم. قسمت ۱۸ فصل ششم سریال Arrow قرار است شب پنج‌شنبه این هفته از شبکه CW به روی آنتن برود و پخش فصل ششم سریال تا تاریخ ۱۶ مه امسال (۲۶ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود که پخش فصل هفتم سریال Arrow از پاییز امسال آغاز شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده