نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

تصویری جدید از لارا کرافت در بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

شرکت اسکوئر انیکس تصویر هنری جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد که در آن ظاهر لارا کرافت را در این بازی می‌بینیم.

شرکت اسکوئر انیکس حدود دو هفته پیش قسمتی جدید از سری بازی‌های Tomb Raider تحت نام Shadow of the Tomb Raider را معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسکوئر انیکس تصویر هنری جدیدی از این اثر منتشر کرده که در آن می‌توانیم ظاهر لاراکرافت در این بازی را ببینیم؛ در این تصویر لاراکرافت را می‌بینیم که یک چاقوی بزرگ و خونی در دست دارد!

Shadow of the Tomb Raider

قرار است از بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۷ آپریل (۷ اردیبهشت) به طور کامل رونمایی شود. درحال حاضر، شرکت اسکوئر انیکس درباره این بازی توضیح مختصری ارائه کرده است:

همراه با لاراکرافت، لحظاتی را تجربه کنید که Tomb Raider بودن او را تعریف می‌کنند. بازی Shadow Of The Tomb Raider، سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه‌‌ای قهرمانانه است که به ریشه‌های لاراکرافت می‌پردازد. هواداران برای اینکه بازی را زودتر تجربه کنند و با توسعه‌دهندگان در یکی از سه رویداد منحصر به فردی که در آمریکا برگزار می‌شود دیدار کنند، می‌توانند به سایت رسمی این بازی سر بزنند. 

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برا ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شرکت اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس در سال ۲۰۱۳ با انتشار بازی Tomb Raider سری جدید از این مجموعه محبوب را به بازار عرضه کردند. کاملیا لودینگتون صداگذاری و موشن‌کپچر کاراکتر لاراکرافت را در بازی Tomb Raider و قسمت بعدی آن یعنی Rise Of The Tomb Raider، که سال ۲۰۱۵ منتشر شد، انجام داد. این دو بازی نامزد دریافت جوایز بسیار زیادی از جمله بهترین بازی سال شدند.

لازم به ذکر است که یک فیلم اقتباسی از این مجموعه بازی‌ها، تحت عنوان Tomb Raider در سینماها در حال اکران است؛ در این فیلم آلیسیا ویکاندر (برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم‌های The Danish Girl و ExMachina) نقش لارا کرافت را بازی می‌کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده