نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷

نسخه جدید Tomb Raider فردا معرفی می‌شود

با توجه به تصویری که سایت رسمی Tomb Raider منتشر کرده، فردا خبر مهمی از این سری منتشر خواهد شد. 

طرفداران سری توم ریدر مدت‌ها است که منتظر معرفی نسخه جدید این مجموعه هستند و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تغییراتی در سایت رسمی این سری صورت گرفته که بر اساس آن، احتمالا فردا شاهد معرفی نسخه بعدی این بازی خواهیم بود. به طور دقیق‌تر، سایت رسمی Tomb Raider امروز به یک صفحه سیاه تغییر یافته که در وسط آن، یک زمان ثبت شده است. این زمان به ساعت ۱۶:۳۰ فردا، پنج‌شنبه ۲۴ اسفند، اشاره دارد و باید منتظر ماند و دید که در این ساعت، دقیقا چه چیز مرتبطی با این سری رونمایی خواهد شد. 

به احتمال زیاد، فردا شاهد رونمایی از نسخه جدید سری بازی توم ریدر خواهیم بود که طبق شایعه‌ها، Shadow of the Tomb Raider نام دارد. همچنین برخی طرفداران با بررسی کد‌های این سایت، متوجه تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) در آن شده‌اند که به احتمال زیاد، به تاریخ انتشار نسخه جدید این مجموعه مربوط است. 

آخرین نسخه از سری توم ریدر بازی Rise of the Tomb Raider بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. شایعه‌ها پیرامون نسخه جدید این مجموعه از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسیدند؛ تا اینکه چندی پیش رسما تایید شد که نسخه جدید این مجموعه، امسال معرفی می‌شود. حال شاید فردا شاهد رونمایی از این بازی باشیم و پس از آن در جریان E3 2019 هم اطلاعات دقیق‌تری از این بازی منتشر شوند. 


منبع Game-Debate
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده