// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی PUBG سومین بازی پر فروش تاریخ استیم است

طبق گفته گیب نیوول، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds سومین بازی پرفروش تاریخ استیم است.

شاید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در بعضی جهات ضعیف‌تر از رقیب خود عمل کرده باشد اما همچنان پرقدرت مسیر خود را طی می‌کند. طبق اخبار بازی منتشر شده، گیب نیوول، مدیرکمپانی Valve، در جدیدترین صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که بازی PUBG، سومین بازی پرفروش تاریخ استیم است. وی در این باره می‌گوید:

شما می‌توانید بازی‌های جدیدی مثل PUBG داشته باشید و روی بازی‌های چندنفره زیادی سرمایه گذاری کنید. همچنین بازار چین این روزها یکی از بزرگ‌ترین بازارهای گیمینگ برای توسعه ‌دهنده‌های پلتفرم کامپیوتر به‌حساب می‌آید. بنابراین بازی PUBG در کمال بی‌خبری و اطلاعات قبلی به سومین بازی پرفروش تاریخ استیم تبدیل شد.

متاسفانه اعلام نشده که رده اول و دوم پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ استیم مربوط به چه آثاری است و به‌نظر نمی‌رسد کمپانی Valve اطلاعاتی حول این موضوع را منتشر کند. بازی PUBG در ماه مارس ۲۰۱۷ به صورت دسترسی زودهنگام روی استیم عرضه و در ماه دسامبر با انتشار نسخه 1.0، به صورت رسمی عرضه شد و استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp، سازنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds) با انتشار آپدیت‌های مختلف بازی خود را پشتیبانی می‌کند. 

آخرین آمار فروش بازی PUBG به فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای بازی آن هم با کاهش بازیکنان آنلاین باز می‌گردد. همچنین مشخص شده که تعداد بازیکنان همزمان بازی PUBG به ۲.۴۶ میلیون کاربر رسیده که در رده دوم، بازی DOTA 2 با رقم ۵۸۳۵۱۱ کاربر به صورت همزمان قرار دارد. نکته‌ی فوق‌العاده جالب این است که بازی DOTA 2 یک بازی رایگان ولی PUBG پولی است و ۳۰ دلار قیمت دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده