نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

بازی Days Gone در سال 2018 منتشر خواهد شد [PSX 2017]

شوهی یوشیدا، مدیر کل استودیوهای جهانی سونی در جریان رویداد پلی‌ استیشن اکسپرینس 2017 از انتشار بازی Days Gone در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

طبق آخرین اخبار بازی، شوهی یوشیدا، مدیر کل استودیوهای جهانی سونی در رویداد PlayStation Experience 2017 و در مصاحبه با گرک میلر از وب‌سایت کایندا فانی اظهار داشت که بازی Days Gone در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

بازی Days Gone نخستین بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2016 رونمایی شده بود. بازی نام‌برده توسط استودیوی بند سونی (SIE Bend Studio) در حال توسعه‌ است. سونی بند ساخت بازی‌ Uncharted: Golden Abyss برای پلی‌استیشن ویتا را در کارنامه خود دارد. در بازی Days Gone با دیکان سینت جان، شکارچی جایزه‌بگیر، همراه می‌شویم تا در جهانی که به دلیل انتشار ویروسی ناشناس،‌ بشریت گرفتار مرگ و موجوداتی به نام فریکرز شده، برای بقا تلاش کنیم.

مدتی قبل و در جریان نمایشگاه E3 2017 تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Days Gone به نمایش در آمد و اندکی بعد یک تریلر گیم‌پلی دیگر از این بازی منتشر شد که نسبت به تریلر قبلی شرایط متفاوت‌تری را به نمایش می‌گذاشت. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده