نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۶

۱۰ گل برتر مسابقه زومجی، برنده را انتخاب کنید [بروزرسانی: تکرار نظرسنجی]

اولین دوره مسابقه فوتبالی زومجی نیز به پایان رسید و تیم زومجی پس از بررسی تمام ویدیوهای ارسالی توسط کاربران، ۱۰ گل برتر را انتخاب کرده است. حالا نوبت شما است تا از بین این ۱۰ ویدیو، زیباترین گل را انتخاب کنید تا برنده این دوره از مسابقات مشخص شود.

ابتدا از تمام عزیزانِ شرکت کننده در این مسابقه به دلیل تاخیر به وجود آمده در اعلام نامزدهای بهترین گل زده شده عذرخواهی می‌کنیم. استقبال بی‌نظیر شما و تعداد بالای ویدیو‌های ارسالی بیش از انتظار ما بود و همین مورد سبب شد تا بازبینی ۶۷۰ ویدیو  با کمی تاخیر انجام شود. ۶۷۰  گل برای مسابقه بهترین گل زومجی ارسال شد و همین عدد نشان از استقبال خوب کاربران زومجی از اولین دوره مسابقه فوتبالی زومجی داشت. ما تمام ویدیوهای ارسالی شما را تماشا کردیم و لذت بردیم. ما سعی کردیم ۱۰ گل زیباتر را گلچین کرده و انتخاب اصلی را بر عهده شما قرار دهیم. به طور حتم، تعداد گل‌های برتر و زیبایی که در این مسابقه ارسال شد بیش از ۱۰ گل است و همین جا من از طرف تیم زومجی از تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت کردند و لحظات فوتبالی زیبای خود را با ما به اشتراک گذاشتند، تشکر می‌کنم. همینطور از دوستانی که ویدیو‌های خود را با ذوق و سلیقه‌ای مضاعف کارگردانی کردند و از نماهای مختلف نمایش دادند، سپاس‌گزارم. تعدادی از ویدیوهای ارسالی نیز که مشکل کیفیت پایین ضبط یا عدم کامل بودن را داشتند، به ناچار از روند انتخاب ۱۰ نامزد پایانی حذف شدند. اگر گل شما در بین این ۱۰ ویدیو است می‌توانید از دوستان خود دعوت کنید تا به شما رای دهند یا لینک این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا شاید شما برنده خوش‌شانس کارت گرافیک گیگابایت از سوی گیگابایت / آواژنگ باشید. شما کاربران زومجی تا ساعت ۲۱ روز ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ فرصت دارید تا به ویدیو مورد نظر خود رای دهید. فرد برنده نیز پس از پایان مهلت رای‌‌گیری انتخاب خواهد شد. اگر گل شما در لیست ۱۰ تایی زومجی نیست یا دور اول مسابقه را از دست داده‌اید، نگران نباشید! مسابقه بعدی بهترین گل فوتبالی کاربران زومجی از سوم فروردین ۱۳۹۴ آغاز می‌شود. جزییات بیشتر راجع به مسابقه بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد. برای مشاهده همه گل‌های ثبت شده توسط کاربران در این مسابقه به آدرس https://www.aparat.com/result/ZoomgSoccer مراجعه کنید. در ادامه شما را به تماشا ۱۰ گل برتر مسابقه فوتبالی زومجی دعوت می‌کنم. در انتها نیز بخش نظرسنجی منتظر رای شما به بهترین گل است:

ویدیو شماره ۲ از فربد:

دانلود ویدیو 

ویدیو شماره ۳ از داوود:

دانلود ویدیو 

ویدیو شماره ۴ از علی‌اصغر ابراهیمی:

 دانلود ویدیو

ویدیو شماره ۵ از کاظم:

 دانلود ویدیو

ویدیو شماره ۶ از امین:

ویدیو شماره ۸ از محمد کوزه‌گر کالجی:

دانلود ویدیو

ویدیو شماره ۹ از سعید رضایی:

 دانلود ویدیو

ویدیو شماره ۱۰ از علیرضا خودستانی:

 دانلود ویدیو

حالا نوبت شما است تا بهترین گل را انتخاب کنید: بروز رسانی: از آنجایی که بعضی از دوستان تلاش کردند تا از راه‌های غیراخلاقی سیستم نظر سنجی را دور بزنند. سیستم نظرسنجی را بطور کامل تغییر داده و محدودیت‌های بیشتری را اعمال کردیم. نظرسنجی نیز مجددا از ابتدا انجام می‌شود و تا تاریخ ۴ فروردین تمدید می‌شود. سیستم نظرسنجی جدید توسط خود زومجی میزبانی می‌شود و کنترل بیشتری بر روی آن خواهیم داشت. از دوستانی که عادلانه رقابت کردند تشکر می‌کنیم و به افرادی که تلاش کردند بصورت غیر اخلاقی رای خود را افزایش دهند هشدار می‌دهیم که در صورت مشاهده‌ی تلاش برای دور زدن سیستم نظرسنجی از دور رقابت خارج خواهند شد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده