نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

جزئیات بسته های الحاقی بازی Middle-Earth: Shadow Of War منتشر شد

بخش سرگرمی برادران وارنر و استودیو مونولیث امروز جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Middle-Earth: Shadow Of War را اعلام کردند.

بخش سرگرمی برادران وانر امروز در جدیدترین اخبار بازی جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Middle-Earth: Shadow Of War را رونمایی کرد. ناشر بازی جزئیات محتوای اضافی بازی را در یک تریلر جدید تشریح کرده که در آن شاهد قبیله‌های جدید اورک‌ها و دو بخش داستانی جدیدی هستیم که بازیکنان به زودی می‌توانند به تجربه آن‌ها بپردازند.

استودیو مونولیث چهار بسته الحاقی به بازی اضافه خواهد کرد که دو عدد از این بسته‌ها به صورت قبلیه‌های جدید خواهند بود. اولین آن‌ها قبلیه Slaughter است، یک قبلیه وحشی از اورک‌ها که می‌توانند در هر لحظه به بازیکنان شبیخون بزنند. این بسته در ماه نوامبر (آبان/آذر) عرضه می‌شود و شامل ماموریت‌های جدید، یک قلعه جدید همراه با اتاق تخت اورلرد، مقبره، پایگاه و اورک‌های حماسی و افسانه‌ای خواهد بود.

پس از این قبلیه، نوبت به قبیله Outlaw می‌رسد که قرار است ماه دسامبر (آذر/دی) عرضه شود. این قبیله خانه سرکش‌ترین مبارزان موجود در میان اورک‌ها است. مانند بسته قبیله قبلی، این قبیله هم ماموریت‌های جدید، اورک‌های حماسی و افسانه‌ای، یک قلعه جدید همراه با اتاق تخت اورلرد، مقبره و پایگاه جدید به بازی اضافه می‌کند.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

دو بسته الحاقی دیگر بخش‌های داستانی جدیدی هستند که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد. بسته اول The Blade of Galadriel نام دارد و در ماه فبریه (بهمن/اسفند) عرضه می‌شود. شخصیت قابل بازی این بسته Eltarie، یک قاتل حرفه‌ای است که از دو شمشیر الفی به طور هم‌زمان استفاده کرده و می‌تواند با مهارت‌های مبارزه و تجهیزات مرگبار و جدید، نور گالادریل را مهار کند. همچنین این بسته چندین شخصیت نمسیس جدید مثل فلینت، تیندر و the Slayer of the Dead را به بازی اضافه خواهد کرد.

دومین بخش داستانی در ماه می (اردیبهشت/خرداد ۹۷) منتشر می‌شود و Desolation of Mordor نام دارد. در این بخش، بازیکنان کنترل شخصیت Baranor را برعهده می‌گیرند و بایستی نیروهای انسان را برای مبارزه با تهدید جدید اورک‌ها در شرق فرماندهی کنند. این بسته امکان ساخت تجهیزات جدید برای بازیکنان را فراهم می‌کند و آن‌ها را به یک منطقه جدید به نام Desert of Lithlad می‌برد.

سه بسته Slaughter Tribe ،Outlaw Tribe و Blade of Galadriel هر یک به صورت جداگانه و به قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسند، در حالیکه برای خرید بسته Desolation of Mordor بایستی ۲۰ دلار پرداخت کنید. براداران وارنر همچنین یک سیزن پس ۴۰ دلاری برای بازی در نظر گرفته‌اند که در صورت خرید آن، به چهار بسته بالا هنگام عرضه دسترسی پیدا خواهید کرد. بازیکنانی که نسخه طلایی بازی Middle-earth: Shadow of War به قیمت ۱۰۰ دلار را خریداری کرده باشند، همه بسته‌های الحاقی را بدون پرداخت پول بیشتر دریافت می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده