نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

بررسی بازی Project CARS 2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

نمره‌های Project CARS 2 خبر از یک بازی ماشین سواری عالی می‌دهند. با مروری بر نمره‌های بازی همراه زومجی باشید. 

زمانی که بازی Project CARS در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، خیلی‌ها انتظار نداشتند که این بازی بتواند در بین آثار شاخص سبک ماشین‌سواری حرفی برای گفتن داشته باشد. با این حال استودیو اسلایتلی مد تجربه‌ای خلق کرده بود که بازی کردن آن هم برای کاربران حرفه‌ای این سبک و هم برای افراد تازه‌کار، شدیدا لذت‌بخش بود. به همین دلیل هم بازی توانست به موفقیت خیلی خوبی برسد و همین عاملی بود تا سازندگان بلافاصله در پی ساخت نسخه دوم این سری باشند و در نهایت اوایل سال بود که این بازی، برای انتشار در اواخر سال ۲۰۱۷ تایید شد. حال چند روزی است که Project CARS 2 رسما منتشر شده و با نگاهی به نمره‌های آن، می‌توان گفت که سازندگان بازی دوباره موفق شده‌اند یک بازی ریسینگ عالی و هیجان‌انگیز خلق کنند. 

در بازی Project CARS 2، در مجموع شاهد ۱۸۲ اتومبیل از ۳۸ کمپانی مختلف شامل پورشه، فراری، لامبورگینی و موارد دیگر هستیم و از طرفی بازی ۴۶ پیست مختلف هم دارد که اکثر آن‌ها با استفاده از فناوری اسکن لیزری طراحی شده‌اند. همچنین سازندگان بازی همکاری نزدیکی با کمپانی‌های خودروسازی داشته‌اند تا ماشین‌ها حس و حالی کاملا طبیعی و نزدیک به واقعیت در بازی داشته باشند. وجود سیستم آب‌وهوای متغیر، پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی و همچنین یک بخش آنلاین رقابتی، از جمله دیگر ویژگی‌های بازی Project CARS 2 هستند. 

در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری به بررسی بازی Project CARS 2 و نمره‌های آن از دید سایت‌های معتبر دنیا داشته باشیم:

Project CARS 2

  • سازنده: استودیو اسلایتلی مد
  • ناشر: باندای نامکو
  • سبک: ریسینگ
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی
  • تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور

بازی Project Cars 2

آی‌جی‌ان: ۹۲ از ۱۰۰

نحوه کنترل ماشین‌ها در بازی واقعا عالی شده است و همچنین بازی از حیث محتوا نیز شرایط خیلی خوبی دارد. علاوه بر این، تنوع بالایی را در تمامی زمینه‌ها در بازی شاهد هستیم. با اینکه سازندگان تلاش زیادی کرده‌اند تا با تمرکز روی بخش چندنفره، Project CARS 2 را به یک بازی مناسب برای ورزش‌های الکترونیکی تبدیل کنند، اما حتی با وجود این مساله بازی از حیث ارائه یک تجربه تک‌نفره هم شرایط خیلی خوبی دارد. 

اتک آف فن بوی: ۹۰ از ۱۰۰

Project CARS 2 هرآنچه را که نسخه اول را به تجربه‌ای عالی تبدیل کرده بود حفظ کرده و آن‌ها را تا مرز رسیدن به بی‌نقصی، بهبود بخشیده است. 

پی‌سی گیمز: ۹۰ از ۱۰۰

هدف بازی Project CARS 2 این نیست که باعث شود شما همیشه حس ناب پیروزی را بچشید؛ بلکه هدف بازی، تبدیل کردن شما به یک راننده واقعی است و خب همه‌چیز در بازی آن‌قدر عالی است که واقعا حس می‌کنید یک راننده واقعی هستید. البته برای اینکه بتوانید از بازی لذت ببرید، باید کمی صبور باشید و به مکانیزم‌های آن عادت کنید و پس از آن غرق لذت یک راننده حرفه‌ای بودن خواهید شد. 

هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

با وجود اینکه شاهد مشکلاتی در حالت Race Director هستیم و زمانی که بازی را از زاویه داخل کابین تجربه می‌کنید نیز یک سری ایراد‌ها به چشم می‌آیند، اما در مجموع Project CARS 2 یک بازی عالی است. حالت Career بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد و در بخش Quick Race هم می‌توانید با انواع و اقسام ماشین‌ها در مسیر‌های متفاوتی مسابقه بدهید. همچنین بخش چندنفره بازی هم واقعا بی‌نقص است. ترکیب این تنوع بالا در حالت‌ها با گیم‌پلی بسیار عالی بازی، باعث می‌شود تا بتوانیم Project CARS 2 را بهترین بازی شبیه‌ساز حال حاضر بدانیم. 

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

Project CARS 2 زمانی که تمام اجزایش درست کار می‌کنند، تجربه‌ای بسیار سرگرم‌کننده و عالی است. ایده‌های بلندپروازانه بازی و عمق عالی آن، در ترکیب با محتویات زیاد و متنوع بازی، باعث شده‌اند تا تمامی علاقه‌مندان به بازی‌های ریسینگ بتوانند با این بازی ارتباط برقرار کنند. اما مشکلی که در این بین وجود دارد، این است که گاهی یک باگ بد یا یک رفتار عجیب از هوش مصنوعی می‌تواند تمامی این لذت را از بین ببرد و خب خبر بد این است که این مشکلات، به وفور در بازی رخ می‌دهند. 

نمره Project Cars 2

نمره Project Cars 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده