// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰

تماشا کنید: Trine 3 رسما رونمایی شد

طرفداران سبک پلتفرمینگ احتمالا با سری بازی‌های Trine آشنا هستند. فروزن بایت، سازنده‌ی این مجموعه ساعاتی پیش، از قسمت سوم بازی خود به نام Trine 3: The Artifacts of Power رونمایی کرد. در ادامه با زومجی و اولین تریلر بازی همراه باشید.
همانند قسمت‌های قبل، ما شاهد المان‌های همیشگی پلتفرمینگ در کنار گیم‌پلی پازل محور و چند شخصیتی هستیم. در این قسمت سه شخصیت دزد، شوالیه و جادوگر هم بازگشته‌اند تا ماجراجویی جدیدی را برای ما رقم بزنند. اما بزرگترین و البته، بهترین پیشرفتی که بازی نسبت به قسمت قبل دارد، ترکیب گرافیک سه بعدی با ویژگی دو بعدی است که به پویایی و همچنین افزایش کنترل کاربر بر روی شخصیت‌ها کمک شایانی می‌کند. سازندگان نخواستند تا از اصالت سری دور شوند و همانطور که در ویدیوی معرفی مشاهده می‌کنید، دوربین بازی در طول گیم‌پلی و بسته به شرایط محیطی، از دو بعدی به سه بعدی و بالعکس تغییر می‌کند.

دانلود ویدیو

تا این لحظه مجموعه‌ی Trine بیش از ۷ میلیون نسخه فروخته است. Trine 3: The Artifacts of Power در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و هنوز پلتفرم خاصی هم برای آن در نظر گرفته نشده است. قسمت‌های قبلی سری برای هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن عرضه شده بودند. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده