// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸

مسابقه زومجی: گل بزنید، کارت گرافیک گیگابایت برنده شوید

به بازی‌های فوتبال مثل FIFA یا PES علاقه دارید و گل‌هایی زیبایی که در این بازی‌ها زده‌اید را آرشیو می‌کنید؟ در اولین دوره‌ی مسابقه‌ی زومجی شرکت کنید، گل‌های زیبای خود را ارسال کرده و شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه کارت گرافیک گیگابایت امتحان کنید.
اولین دوره‌ی مسابقه‌ی زومجی به برترین گل‌های شما در بازی‌های FIFA و PES اختصاص دارد. فرقی نمی‌کند که کدام نسخه و در کدام پلتفرم (کنسول یا کامپیوتر) مشغول به بازی فوتبال هستید. گلی که فکر می‌کنید از نظر شما زیبا و دوست داشتنی است را برای ما ارسال کنید.

جایزه این دوره از مسابقه یک دستگاه کارت گرافیک Geforce 750TI 

11284_big

اسپانسر: گیگابایت و آواژنگ

  اما مراحل شرکت در این مسابقه چطور است؟ ۱- اگر از کنسول‌های نسل هشتمی مانند پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی ویندوزی استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق مطلب آموزش تهیه ویدیو در زومجی، مراحل ضبط ویدیو را مشاهده کنید. ۲- پس از تهیه ویدیو، شما باید کلیپ مورد نظر را در وب‌سایت آپارات با تگ (برچسب) ZoomgSoccer قرار دهید تا ویدیو شما در مسابقه شرکت داده شود. اسکرین شات از آپارت ۳- سپس این فرم را پر کنید تا در صورت برنده شدن بتوانیم با شما تماس گرفته و جایزه را به دست‌تان برسانیم: [contact-form-7 id="22109" title="مسابقه بهترین گل"] ۴- در ۶  روز اول از تاریخ ۱۸ تا ۲۴  اسفند ماه، ما ویدیوهای شما را مشاهده کرده و ده گل برتر را از میان آنها انتخاب می‌کنیم. ۵- از ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه، لیست ده گل برتر برای رای‌گیری و انتخاب از سوی کاربران در سایت درج می‌شود و ویدیویی که بیشترین رای را آورده باشد به عنوان برنده اعلام خواهد شد. نکته: توجه داشته باشید که ویدیوها باید متعلق به شخص شما باشد. در صورتی که متوجه شویم ویدیو مربوط به شما نیست، از دور مسابقات حذف می‌شوید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده