// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی theHunter: Call of the Wild مشخص شد

سازنده بازی Just Cause تاریخ انتشار پروژه شبیه‌ساز شکار خود یعنی بازی theHunter: Call of the Wild را برای کنسول‌ها مشخص کرد.

اگر هنوز منتظر مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار نسخه کنسولی بازی theHunter: Call of the Wild هستید، استودیو اکسپنسیو ورلدز (Expansive Worlds) و کمپانی آوالانچ (Avalanch) ، ناشر سری بازی‌های محبوب Just Cause، تاریخ انتشار این شبیه‌ساز شکار را برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌استیشن 4 مشخص کردند. در این راستا بازی مذکور برای عرضه در تاریخ ۱۰ مهر ماه (۲ اکتبر) برنامه‌ریزی شده است.

بازی theHunter Call of the Wild به کاربران اجازه می‌دهد که در جهان باز آن به جستجو و شکار بپردازند. همچنین به نقل از سازندگان حیوانات جدیدی همچون آهو و گوزن‌هایی با نژا‌د‌های مختلف برای شکار در این بازی جای گرفته است. همچنین اگر تمایل ندارید که تنهایی این بازی را تجربه کنید، theHunter Call of the Wild به شما اجازه می‌دهد که با تشکیل تیم هشت نفره به رقابت با یکدیگر بپردازید و همینطور در بخش‌ Co-op با همکاری یکدیگر روند این بازی را تجربه کنید.

سازندگان در شهریور ماه گذشته نسخه کنسولی این بازی را تایید کردند که به نقل از سازندگان نسخه کنسولی این بازی با به همراه داشتن خود بازی، بسته‌های الحاقی آن را نیز که شامل Tenst and Ground Blinds و ATV می‌شود، در خود جای داده است.

در ابتدا بازی مذکور در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۹۵ (۱۶ فوریه ۲۰۱۷) برای پی سی منتشر شده است و هم‌اکنون در دسترس است. در حالی که نسخه کامپیوتر این بازی ۲۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است، نسخه کنسولی آن به دلیل داشتن DLCهای یاد شده با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه کنسولی بازی theHunter: Call of the Wild را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده