نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

صحبت های آلیشیا ویکاندر درباره فیلم Tomb Raider

آلیشیا ویکاندر که به تازگی بازی در فیلم توم ریدر را به اتمام رسانده است، در مصاحبه‌ای با EW درباره فیلم و سکانس‌هایش صحبت می‌کند.

فیلمبرداری قسمت بعدی توم ریدر که سال آینده به روی پرده سینما خواهد رفت، به تازگی تمام شده و آلیشیا ویکاندر که نقش لارا کرافت را ایفا کرده است، در مصاحبه با Entertainment Weekly درباره فیلمبرداری این فیلم و بعضی از سکانس‌های به خصوص آن صحبت کرده است:

در این فیلم سکانس‌هایی که ما با آب سروکار داشتیم زیاد بود. دو روز آخر فیلمبرداری را من در یک تانکر و مخزن آب گذراندم و آن دفعه شانزدهمین باری بود که به طور کامل خیس شده و غرق در آب بودم. در یکی از صحنه‌های اکشن فیلم، ما از دریاچه لندن که محل برگزاری مسابقه قایقرانی المپیک بود استفاده کردیم. در آن سکانس آنها دست‌های من را بستند و مرا ۵۰ بار به زیر آب انداختند. آنجا اصلا لازم نبود من نقش خاصی بازی کنم، فقط باید واکنش طبیعی را از خودم نشان می‌دادم.

Tomb Raider

بازی ویکاندر در فیلم سنگین و اکشنی مانند توم ریدر ممکن است تعجب خیلی از بینندگان را به دنبال داشته باشد زیرا او اخیرا به خاطر نقش‌های کوچکی که بازی کرده شناخته شده است. اما در مصاحبه‌اش با مجله EW او عنوان کرد که خیلی برای امتحان کردن مدل‌های مختلف نقش‌ها و همچنین فیلم‌های جدید مشتاق است.

من از نظر احساسی در نقشی غرق شدم که با تمام فیلم‌ها و نقش‌هایی که تا به امروز بازی کرده‌ام کاملا متفاوت است. طبیعتا همین مسأله به من حس هیجان خیلی بیشتری می‌دهد. من در رزومه کاری و هنری خود بیشتر فیلم های درام دارم و اصلا نمی‌دانم که حتی چند بار فیلم‌های بزرگ و قوی مانند Indiana Jones یا The Mummy را که ماجراجویی‌ها را حکایت می‌کنند دیده‌ام. با‌ این حال خیلی دوست دارم که در اینگونه فیلم‌ها حضور داشته باشم و نقش‌های اکشن را ایفا کنم و باید بگویم که این آرزو و رویا از بچگی با من بوده است.

ویکاندر در مراسم اسکار سال ۲۰۱۵ برنده جایزه بهترین نقش مکمل زن برای فیلم The Danish Girl شد. در قسمت جدید فیلم توم ریدر ستاره‌هایی همچون دامینیک وست (بازیگر سریال The Wire) در نقش پدر لارا، والتون گوگنیس (بازیگر سریال Sons of Anarchy) در نقش تبه کار و دشمن لارا، دنیل وو (بازیگر فیلم Warcraft) در نقش کاپیتان کشتی که کمک زیادی به لارا می‌کند را ایفا می‌کنند. همچنین این فیلم توسط کارگردان فیلم The Wave یعنی رور اوتاگ هدایت و کارگردانی می‌شود. همانند قسمت سال ۲۰۱۳ سری فیلم‌های تام رایدر، داستان این قسمت هم از یک منشاء اصلی سرچشمه می‌گیرد و براساس همان داستان قبلی ادامه داده می‌شود. همچنین گفته شده که نسخه جدید این فیلم خیلی نسبت به نسخه‌های قبلی آن متفاوت است.

قسمت جدید بازی Tomb Raider بر اساس شایعات Shadow of the Tomb Raider نام دارد و هنوز اطلاعات دقیقی از آن موجود نیست و به نظر می‌رسد که در مصر جریان داشته باشد. فیلم Tomb Raider نیز قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ روی پرده سینما اکران شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده