// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰

جرج آر.آر. مارتین از مرگ‌های غیرمنتظره‌ی فصل پنجم سریال Game of Thrones می‌گوید

جرج آر.آر. مارتین، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های «ترانه‌ی یخ و آتش»، به تازگی به خوانندگان کتاب‌‌ها هشدار داده است که ممکن است آنها آنقدرها از مرگ‌هایی که در فصل پنج سریال تلوزیونی خواهند دید، خوشحال نشوند.
در مصاحبه‌ای در جریان مراسم جوایز انجمن نویسندگان امریکا، مارتین توضیح داده که خالقان سریال یعنی دیوید بینوف و دنیل ویس تصمیم گرفته‌اند چندتا از کاراکترهایی که هنوز در دنیای کتاب‌ها زنده هستند را بکشند. مارتین دراین‌باره می‌گوید:
حتی اگر این مسئله به قیمت نارضایتی خوانندگان کتاب تمام شود، اما با این حال شخصیت‌هایی در سریال می‌میرند که در کتاب‌ها نمی‌میرند. همه بهتر است حسابی آماده باشند. چون مثل اینکه دیوید و دنیل از من بی‌رحم‌تر هستند.
مارتین همچنین اعلام کرد که ممکن است برنامه‌ی ابتدایی تهیه‌کنندگان برای هفت فصله بودن سریال، دچار تغییرات کوچکی شود. او در جواب به این سوال که سریال چند فصل دیگر ادامه خواهد داشت، گفت:
واقعا هنوز مطمئن نیستیم. الان در فصل پنجم هستیم و شبکه‌ی اچ.بی‌.اُ هم که سال پیش فصل ششم را تایید کرد. فعلا معلوم نیست آیا ما فصل هفت و هشت و نه را خواهیم داشت یا نه. آنها هردفعه فقط سریال را برای یکی- دو فصل تمدید می‌کنند. بعد از اتمام فصل ششم، شاید فصل‌های هفت و هشت هم تمدید شود. به خیلی چیزها بستگی دارد. تلویزیون، مدیومِ خیلی قابل‌تغییری است.
این‌طور که به نظر می‌رسد، فصل پنجم از همین حالا بوی خون می‌دهد. اینطوری که سازندگان کشت و کشتار راه انداخته‌اند، فقط باید امیدوار باشیم، سریال بدون شخصیت به پایان نرسد! منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده