// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Has-Been Heroes منتشر شد

استودیو Frozenbyte Entertainment با انتشار تریلری بازی Has-been Heroes را عرضه کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فروزن‌بایت اِنترتینمنت (Frozenbyte Entertainment) تریلر هنگام عرضه بازی Has-been Heroes را منتشر کرد. این بازی در سبک نقش‌آفرینی Rougelike است.

داستان بازی Has-Been Heroes در مورد قهرمان‌هایی است که در گذشته پادشاهی خود را نجات داده‌اند و حال ماموریت‌هایی جدید در سر راه آنها قرار گرفته است. این بار وظیفه قهرمان‌های ما یک ماموریت به نظر آسان یعنی بردن شاهزاده‌های دوقلو به مدرسه آنها است. اما ماموریت شما به آن آسانی که به نظر می‌رسد نیست. در ادامه می‌توانید با مطالعه توضیحات صفحه استیم بازی Has Been Heroes از ویژگی‌های آن با خبر شوید.

has been heroes

هدایت سه قهرمان را در دست بگیرید و به واسطه‌ی جادو و حملات دشمنان خود را از پای در بیاورید. هر کدام از قهرمان‌های این بازی از مهارت و قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند که کاربران باید با هوشیاری از آنها استفاده کنند. مراحل این بازی به طور انتخابی و غیر تکراری پردازش می‌شود و هر بار با آغاز کردن بازی شاهد مراحل جدیدی خواهید بود که می‌توانید در آنها صندوق‌های جواهر را پیدا کنید و قابلیت‌های خود را ارتقا دهید.

بازی Has Been Heroes با ترکیبی از سبک‌های نقش‌آفرینی نوبتی و استراتژی یک گیم‌پلی روان را در دسترس شما قرار می‌دهد. با تجربه کردن این بازی می‌توانید به ویژگی‌های مخفی و مهارت‌های جدید دست پیدا کنید. قهرمان‌های این بازی که از یک تیم سه نفره جوان و شجاع تشکیل شده است که شامل روگ، متاکلز و کراکس می‌شود که در حین سفر با دوستان دیگری آشنا می‌شوند که به یاری آنها می‌پیوندند.

has been heroes

بیش از ۱۰۰ نوع آیتم و جادو در این بازی تعبیه شده است که می‌تواند محتویات جدیدی را برای شما به ارمغان آورد. با استفاده از این آیتم‌ها می‌توانید ۱۲ قهرمان‌ قابل بازی خود را ارتقا دهید و در ۱۳ محیط متنوع سفر کنید و از ۳۰۰ نوع جادو و ۲۰۰ نوع آیتم بهره ببرید.

هر بار با آغاز کردن بازی کاربران با نقشه‌های جدید روبرو می‌شوند که آیتم‌هایی به صورت انتخابی در این نقشه‌ها تعبیه می‌شود. پس از باختن، مراحل این بازی به صورت خودکار طولانی‌تر می‌شود که این امر کاربران را به شروع مجدد بازی تشویق می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Has-Been Heroes را دانلود و تماشا کنید. بازی مذکور هم اکنون در آمریکای شمالی برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و  نینتندو سوییچ در دسترس است و قرار است در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (۴ آوریل) در دسترس کاربران استرالیایی و اروپایی قرار بگیرد.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده