نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

Into The Breach، بازی جدید سازندگان FTL رونمایی شد

سازندگان بازی تحسین‌ شده‌ی FTL: Faster Than Light از بازی استراتژی نوبتی جدید خود به نام Into The Breach رونمایی کردند.

اینکه در اخبار بازی از پروژه‌های تازه‌ی بازی‌سازهای خوش‌ذوق بشنویم لذت خاصی دارد. سابست گیمز (Subset Games)، استودیوی دونفره‌ای که بازی FTL: Faster Than Light را ساخته، این‌بار محصول دیگری را با نام Into The Breach معرفی کرده است. ساخته‌ی جدید سابست گیمز در سبک استراتژی نوبتی است و در آن، بازیکنان باید هدایت ربات‌های جنگی را بر عهده بگیرند. بازی Into The Breach هم مانند FTL بخش‌هایی را در خود جای داده که به‌طور تصادفی ساخته می‌شوند.

بازی Into The Breach

سازندگان بازی درباره‌ی آن این‌طور نوشته‌اند:

بقایای تمدن انسان‌ها از سوی موجودات غول‌پیکری که در جایی زیر زمین زاد و ولد می‌کنند، مورد تهدید قرار گرفته است. شما باید با هدایت کردن ربات‌های قدرتمند، جلوی تهدید موجودات بیگانه ایستادگی کنید. در این بازی استراتژی نوبتی، که از سوی سازندگان FTL معرفی شده، هر تلاش برای نجات دادن دنیا چالشی جدید را به‌ همراه دارد؛ چالشی که به‌طور تصادفی شکل می‌گیرد.

توسعه‌دهندگان Into The Breach تریلری را منتشر کرده‌اند که می‌توانید با دیدن آن در جریان حال‌وهوای بازی قرار بگیرید. آن‌طور که از این تریلر برمی‌آید، «جای‌گیری» در بازی نقش مهمی را ایفا می‌کند. همچنین بعضی حمله‌ها می‌توانند از میان هدف‌ها بگذرند و در یک لحظه به چندین دشمن ضربه بزنند. در این میان، حتی می‌توان بیگانه‌ها را به دل کوه‌ها پرتاب یا آنکه با شکستن سدها آن‌ها را در آب غرق کرد.

| |

محافظت از ساختمان‌ها یکی دیگر از المان‌های شاخص Into The Breach به شمار می‌رود. آن‌طور که پیدا است، بعضی سازه‌های بازی وظیفه‌ی تأمین کردن نیروی ربات‌ها را بر عهده دارند و نابودی آن‌ها ممکن است به شکست خوردن بازیکن منجر شود. البته پس از شکست هم می‌توان در زمان سفر کرد و «یک خط زمانی دیگر را نجات داد». امکان کسب تجربه، یافتن سلاح‌های جدید و پیدا کردن پایلت‌ها یا خلبان‌های «منحصربه‌فرد» هم موارد دیگری هستند که انتظار بازیکنان Into The Breach را می‌کشند.

بازی Into The Breach

بازی Into The Breach اکنون به فروشگاه استیم اضافه شده؛ اما هنوز تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده است. این بازی قرار است برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده