// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

اضافه شدن Dark Souls 2 و سایر بازی های بندای نامکو به Playstation Now

سونی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ بازی‌های جدیدی را به لیست بازی‌های Playstation Now افزوده است.

Playstation Now، خدمات استریم آنلاین بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۱۷ نیز به رشد خود ادامه می‌دهد. وبلاگ پلی‌استیشن امروز رسما اعلام کرد که بازی‌های ماه ژانویه‌ی این خدمات شامل چندین بازی کمپانی بندای نامکو (Bandai Namco) می‌شود. بازی‌های جدید شامل Dark Souls II ،Dead to Rights: Retribution ،Tekken Tag Tournament 2 و باندل Namco Museum Essentials می‌شوند که باندل فوق بازی‌هایی مانند Pac-Man، Xevious ،Galaga ،Dig Dug ،Dragon Spirit و Xevious Resurrection را در خود جای می‌دهد.

البته برخی از بازی‌های بندای نامکو هم‌اکنون نیز در کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن ناو در دسترس قرار دارند. از جمله‌ی این بازی‌ها می‌توان به Ni no Kuni: Wrath of the White Witch ،Eternal Sonata ،Katamari Forever ،Pac-Man Championship Edition DX و Galaga Legions DX و سایر مجموعه‌های کمپانی اشاره کرد.

Playstation Now Jun

علاوه بر رونمایی از بازی‌های جدید Playstation Now، سونی همچنین از لیست محبوب‌ترین بازی‌های ماه گذشته‌ی این خدمات استریمینگ رونمایی کرده است. شما می‌توانید لیست بازی‌های منتشر شده را از پایین مشاهده کنید:

بعد از هفت روز استفاده‌ی رایگان از خدمات Playstation Now، بازیکنان باید مشابه با خدمات نتفلیکس پیکیج‌هایی را از قیمت پایه‌ی ۱۰ دلار به صورت ماهیانه خریداری کنند. این خدمات به شما اجازه می‌دهد تا بازی های پلی‌استیشن 3 را در پلی‌استیشن 4 یا سایر دستگاه‌هایی که پشتیبانی می‌کنند، تجربه کنید. خدمات فوق برروی رایانه‌های شخصی و برخی تلویزیون‌ها در دسترس قرار دارد. اکنون بیش از ۴۵۰ بازی در کاتالوگ Playstation Now موجود است. اینترنت پایدار و حداقل با سرعت ۵ مگابیت برای تجربه‌ی بازی‌ها ضرروی خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده