// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

قیمت و تخفیف های آبان 1395 استیم اعلام شد

شبکه توزیع دیجیتال بازی‌های ویدیویی استیم لیست بازی‌هایی که در آخر هفته جاری با تخفیف همراه خواهند بود، را اعلام کرد.

لیست تخفیف‌های آخر هفته استیم اعلام شد و این هفته فروشگاه استیم با بازی Vermintide که به سبک بازی Left 4 dead است پیشنهاد خود را شروع می‌کند. کاربران می‌توانند بازی Vermintide را تا روز یکشنبه هفته جاری به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (۲۴:۰۰ به وقت ایران) به صورت رایگان تجربه کنند. البته در صورت ادامه این بازی کاربران می توانند آن را با ۵۰ درصد تخفیف با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند.

همینطور نسخه کالکتور بازی Vermintide با تخفیف همراه است. کاربران می‌توانند نسخه کالکتور این بازی را با قیمت ۲۲.۴۹ دلار خریداری کرده که به همراه پنج کلاه، تصاویر پس‌ زمینه، دو آیتم پرستیج ترینکتز، بسته پشت صحنه و نقشه اوبرسریک خواهد بود. البته کاربرانی که در حال حاضر این بازی را روی استیم خریداری کرده‌اند می‌توانند با پرداخت ۷.۵۰ دلار نسخه کالکتور این‌ بازی را نیز دریافت کنند. همچنین بسته‌الحاقی Drachenfels این بازی با تخفیف ۵۰ درصدی همراه بوده و می‌توانید با قیمت ۴.۴۹ این بسته را نیز خریداری کنید.

یکی دیگر از پیشنهاد‌های آخر هفته استیم بازی شبیه ساز بوکس یعنی Punch Club است که  با قیمت ۲/۵۰ دلار در دستر کاربران است. نسخه دیلاکس این بازی شامل موسیقی متن به همراه مجله کامیک هنری است که با قیمت ۳/۷۵ دلار به فروش می‌رسد. بازی Firewatch ساخت استودیو کامپو‌سانتو با قیمت ۱۲ دلار در دسترس خواهد بود که البته کاربرانی که دوست دارند موسیقی متن این بازی را به همراه این بازی دریافت کنند با پرداخت ۱۵ دلار می‌تواننند این بازی را تجربه کنند. موسیقی بازی FireWatch به صورت جداگانه با قیمت ۳/۶۰ دلار به فروش می‌رسد. تمامی این قیمت‌ها تا روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه (۷ نوامبر) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در دسترس خواهد بود.

اسکات باتِرورت در مورد بازی Warhammer: End Times – Vermintide  گفت:

در حالی که با یک بازی کاملا اکشن همراه هستیم، محتویات ترسناک و شخصیت‌های متنوع جذابیت گیم‌پلی این بازی را افزایش می‌دهد. سیستم لوت بازی شاید بسیار غنی نبوده ولی یک نسخه بهبود یافته از سیستم لوت بازی Left 4 Dead است. این بازی با داشتن ۱۳ مرحله متفاوت می‌تواند ساعت‌ها گیم‌پلی فوق‌العاده برای شما به ارمغان می‌آورد.

در مورد بازی Firewatch  نیز می‌توان به دنیای بصری فوق‌العاده و شخصیت‌های دوست داشتنی این بازی اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده