// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵

صحبت‌های الکترونیک آرتز و بایوور درباره موفقیت Dragon Age: Inquisition

آنطور که از صحبت‌های کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی بایوور بر می‌آید، Dragon Age: Inquisition با موفقیت‌های خود توانست آینده این سری را تضمین کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
پس از Dragon Age II که زودتر از موعد مقرر عرضه شد و نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند، این مجموعه محبوب دچار نگرش‌های منفی شد اما Inquisition توانست دوباره این اوضاع نسبتا آشفته را درست کند. بلیک یورگنسون، مدیر ارشد امور مالی الکترونیک آرتز طی مصاحبه‌ای با گیم‌اسپات اعلام کرد که اگرچه در سال ۲۰۱۵ هیچ نسخه‌ای از این سری عرضه نخواهد شد اما در آینده ادامه خواهد داشت:
به صورت بلند مدت، ما واقعا هیجان زده هستیم و همینطور هم بایوور، آنها به تازگی توانستند جایزه بهترین بازی سال در مراسم D.I.C.E را برنده شوند. ما خیلی در رابطه با موفقیت بازی و کارهایی که می‌توانیم با تیم سازنده انجام دهیم هیجان زده هستیم. من فکر می‌کنم که فرصت‌های فوق العاده‌ای برای Dragon Age وجود داشته باشد.
در کنار این‌ها ظاهرا اعضای بایوور هم بسیار از ساخته خود و موفقیت‌هایش خوشنود هستند چرا که مارک دارا تهیه کننده این بازی در مصاحبه‌ای دیگر اعلام کرد Inquisition  توانست با پایبند بودن به سنت‌های این سری قدم‌های بزرگ و رو به جلو برای استودیو بردارد:
من فکر می‌کنم که بازی از دو جهت موفق بود، اول بازگشت به ریشه‌هایش، ریشه‌هایی که بایوور خودش آنها را به وجود آورد؛ اکتشاف، روایت داستانی، رشد شخصیت‌‌ها. دوم برای ما، شروع به کاوش در محیط‌های عمیق‌تر و گیم پلی دنیای باز، من فکر می‌کنم این ترکیبات بود که توانست به خوبی با مردم ارتباط برقرار کند.
شنیدن اینکه در آینده شاهد بازگشت این مجموعه‌ی محبوب خواهیم بود، واقعا هیجان انگیز است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده