نویسنده: deleted account
// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲

توسعه دهنده بازی The Order: 1886 هفته بعد از یک بازی جدید رونمایی خواهد کرد

استودیو رِدی اَت دان (Ready at Dawn)، توسعه‌دهنده بازی نه‌چندان موفق The Order: 1886، به تازگی اعلام کرده که در هفته آینده، از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد. با زومجی و جزئیات این موضوع همراه باشید.

استودیو Ready at Dawn که در کارنامه خود بازی‌هایی همچون The Order: 1886 و God of War: Ghosts of Sparta را به ثبت رسانده است، به‌تازگی اعلام کرده هفته آینده از بازی جدید خود که قرار است از سوی فروشگاه گیم‌استاپ عرضه شود، رونمایی کند.

تونی بارتل، مدیر ارشد فروشگاه گیم‌استاپ، در جریان برگزاری کنفرانس مالی اخیرِ این فروشگاه اعلام کرد:

هفته آینده از دومین بازی خودمان [که به صورت انحصاری از فروشگاه ما عرضه خواهد شد و] هم‌اکنون توسط ردی ات دان در دست توسعه است، رونمایی خواهیم کرد.

بارتل در ادامه صحبت‌های خود، به سرمایه‌گذران و تحلیل‌گران یادآوری کرد که گیم‌استاپ قرار نیست فقط و فقط از طریق فروش فیزیکی این بازی درآمد کسب کند؛ بلکه نسخه دیجیتالی هم قرار است از سوی این فروشگاه معتبر عرضه شود تا بخشی از فروش بازی و کسب درآمد برای این فروشگاه، از طریق نسخه‌ی دیجیتالی آن باشد. به‌علاوه، بارتل در ادامه گفت که اگر محتوای اضافی یا حتی اسباب‌بازی‌هایی در رابطه با این بازی تولید شود، بخشی از آن‌ها طریق فروشگاه گیم‌استاپ عرضه خواهند شد.

چندی پیش بود که فروشگاه گیم‌استاپ اعلام کرد یک «برنامه انتشار» جدید با نام GameTrust به‌وجود آورده است و بازی جدید ردی ات دان هم دومین بازی خواهد بود که از این طریق عرضه شود. لازم به ذکر است که اولین بازی این لیست، بازی سبک پلتفرمر Song of the Deep است که توسط اینسومنیاک گیمز، توسعه‌‌دهنده بازی Sunset Overdrive، منتشر می شود. علاوه بر این دو، قرار است دو بازی دیگر از سوی فروزن‌بایت و تکیلا وورکس از طریق GameTrust منتشر شوند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ به نظر شما آیا بازی بعدیِ ردی ات دان، از اشتباهات بازی The Order: 1886 درس گرفته است؟ نظرات خود را در این‌مورد با دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده