نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۸

ساخت بازی Talos Principle 2 رسما تایید شد

در جریان برگزاری کنفرانس Nordic Games 2016 رسما اعلام شد که نسخه دوم بازی Talos Principle ساخته می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو کروتیم، توسعه دهنده بازی Talos Principle، روز گذشته در جریان برگزاری کنفرانس Nordic Games 2016 رسما ساخت بازی Talos Principle 2 را تایید کرد. مدیربخش کدنویسی این کمپانی در جریان این کنفرانس با گفتن جمله «ساخت بازی Talos Principle 2 به‌زودی آغاز می‌شود» طرفدارانِ بسیاری را به وجد آورد.  این جمله او کمی بعد از کنفرانس توسط دَمیر دوروویچ از کمپانی Croteam، در توییتر ریتوییت شد:

بله، ساخت بازی Talos Principle 2 به‌زودی آغاز می‌شود. این خبر امروز در جریان کنفرانس Nordic Games 2016 و توسط مدیربخش کدنویسی کمپانی تایید شد.

Talos Principle یک بازی نسبتا متافیزیکیِ پازلی و اول شخص است که در اواخر سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد و مدتی بعد از آن، برای پلی‌استیشن 4 نیز پورت شد.

به جز این خبرِ تایید، هنوز چیزی درمورد زمان انتشار بازی یا مکان وقوع آن نمی‌دانیم. از طرفی دیگر از این اطلاع داریم که قرار است در آینده بازی Serious Sam 4 هم از سوی کریتیم عرضه شود، گرچه هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن بازی در دسترس نیست.

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده