// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۸

تماشا کنید: Shadwen، بازی جدید سازندگان Trine، منتشر شد

Shadwen، بازی اکشن مخفی‌کاری استودیوی فروزِن‌بایت، توسعه‌دهنده Trine، اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 منتشر شده است. این بازی متفاوت با Trine دارای دوربین سوم شخص است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

طبق وعده فروزن‌بایت، این استودیو بازی Shadwen، تازه‌ترین ساخته‌ی خود را برای رایانه‌‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 با انتشار ویدیویی زیبا منتشر کرده است. در این بازی ما با شادوِون، قهرمان مونث داستان و لیلی، دختر بچه‌ای یتیم همراه می‌شویم. طبق گفته‌ی سازندگان، مخفی‌کاری عنصر اصلی گیم‌پلی Shadwen محسوب می‌شود به شکلی که در صورت دیده شدن توسط گاردها، قهرمان داستان به سرعت کشته خواهد شد.

با نگاهی به ویدیو می‌توان مکانیک‌هایی مشابه با سری Assassins Creed را مشاهده کرد. علاوه بر این، بازیکنان قابلیت بازگرداندن زمان را مانند بازی Prince Of Persia: The Sands Of Time خواهند داشت.

مخفی‌کاری، اهمیت زمان در انجام ماموریت‌ها، اهمیت نحوه‌ی از بین بردن دشمنان، محیط‌های تاریک قرون وسطایی بازی و قابلیت‌های مختلف برای اتمام مراحل با عناصر مخفی‌کاری تنها بخشی از ویژگی‌های Shadwen را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید لیستی از ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی را در زومجی مطالعه کنید.

درست همانند Trine، بازی Shadwen نیز مبتنی بر فیزیک و ویژگی های زمان خواهد بود. در صورت علاقه اکنون می‌توانید بازی را از فروشگاه استیم با ۱۵ درصد تخفیف به مناسبت انتشار بازی خریداری کنید. قیمت بازی ۱۶/۹۹ دلار خواهد بود که اکنون با قیمت ۱۴/۴۴ دلار به فروش می‌رسد.

|

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده