// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

هانس زیمر از ساخت موزیک متن فیلم‌های ابرقهرمانانه کناره‌گیری کرد

در تازه‌ترین اخبار منتشر شده هانس زیمر، آهنگ‌ساز توانا و مشهور اعلام داشته که دیگر برای فیلم‌های ابرقهرمانانه موزیک تولید نخواهد کرد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

بدون شک یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار و مهم در اکثر فیلم‌های محبوب و مشهور تاریخ سینما، موزیک متن و تیتراژ پایانی آن‌ها هستند. موزیک‌هایی که برای یک فیلم به‌خصوص و با وسواسی بسیار زیاد تولید شده‌ و بسیاری از آن‌ها در اذهان فیلم دوستان برای همیشه باقی می‌مانند. هانس زیمر را می‌توان یکی از نوابغ در این عرصه دانست. کسی که موفق به دریافت جایزه اسکار شده و در اکثر فیلم‌ها که تمی حماسی و قهرمانانه داشته‌اند، امضای خودش را با دمیدن روح از طریق موزیک اثرگذارش روی آن فیلم‌ها گذاشته است. زیمر در مصاحبه اخیرش با بی‌بی‌سی اعلام داشته که فیلم Batman v Superman آخرین اثر ابرقهرمانانه‌ای بوده که وی در آن فعالیت داشته و دیگر در این حوزه کار نخواهد کرد. زیمر در ادامه گفته:

من پروژه Batman Begins را ۱۲ سال پیش انجام دادم که اولین قسمت از سه‌گانه بتمن نولان بود و پس از آن در دو فیلم دیگر هم همکاری داشتم. این سه‌گانه برای شما فیلم هستند اما برای من ۱۱ سال از زندگیم بودند.

زیمر در پروژه Man of Steel هم حضور داشت و دور از ذهن نبود که در بتمن علیه سوپرمن موزیک‌های او باشند که همه را مجذوب صحنه‌های مختلف فیلم کنند. زیمر در رابطه با آخرین حضورش در فیلم‌های ابرقهرمانانه (بتمن علیه سوپرمن) اعلام کرده که پیدا کردن زبان و مفهومی تازه برای این فیلم، کار بسیار سختی بوده  و این فیلم را یکی از سخت‌ترین تجربیات حرفه‌ای خود می‌داند.

نظر شما در مورد بازنشستگی زیمر بزرگ از دنیای فیلم‌های ابرقهرمانانه چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده