// یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فوکوس ۷: بروزرسانی Operation Para Bellum بازی Rainbow Six Siege از زبان سازندگان

در این قسمت از برنامه فوکوس از زبان سازندگان در رابطه با آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege یعنی Operation Para Bellum می‌شنویم و نگاهی به طراحی نقشه ویلا خواهیم داشت.

یوبیسافت به ویژه با عرضه بازی Rainbow Six Siege توانست اثری باکیفیت را برای علاقمندان به بازی‌های شوتر اول شخص تاکتیکی عرضه کند؛‌ بازی زیبایی که در کوتاه مدت و به لطف پشتیبانی یوبی سافت به استانداردهای ورزش‌های الکترونیک رسید و این روزها دیگر شاهد برگزاری مسابقاتی با حضور این بازی گروهی هستیم. از طرفی یکی از خصوصیات Rainbow Six Siege را بدون شک می‌توانیم بروزرسانی‌ها و فصل‌های مختلف آن بدانیم؛ جایی که یوبی‌سافت با پشتیبانی قدرتمندش، هنوز هم نقشه‌های این اثر را پر از بازیکن نگه داشته است و طبق آمار اکنون تعداد کاربران آن از مرز ۳۵ میلیون عبور کرده است. اما جدیدترین اپراتور این‌بار با نام Operation Para Bellum در دسترس قرار دارد؛ اپراتوری که قرار است تغییراتی مهم را در گیم‌پلی ایجاد کند و گجت‌های جدیدی را برای غافل‌گیر کردن حریفان و فریب دادن آنها در اختیار بازیکنان بگذارد. به مناسبت در دسترس قرار گرفتن این بروزرسانی،‌ ما نیز در برنامه فوکوس تصمیم گرفتیم تا پای صحبت سازندگان بنشینیم و با دوبله فارسی از خصوصیات و ایده‌های پشت ساخت Operation Para Bellum بشنویم.

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است. اینجا دقیقا همان‌جایی است که به پشت پرده ساخت بازی‌ها می‌رویم؛ سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف را می‌گیریم و به پشت پرده هرچیزی درباره بازی‌ها پی‌ می‌بریم؛ آن‌هم با دوبله فارسی

امیدواریم از تماشای ششمین قسمت فوکوس با موضوع اپراتور Operation Para Bellum برای بازی Rainbow Six: Siege لذت ببرید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده