// یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

ویدیو گیم پلی بازی Starlink: Battle for Atlas منتشر شد

در جریان رویداد Nintendo Treehouse، ویدیویی از گیم پلی بازی Starlink: Battle for Atlas منتشر شد.

در جریان کنفرانس خبری یوبیسافت (Ubisoft) بود که بازی Starlink: Battle for Atlas معرفی شد که این بازی دارای شخصیت فاکس مک‌کلاود از سری بازی‌های Starfox کمپانی نینتندو است. در جریان رونمایی بازی تنها یک ویدیو سینمایی از Starlink: Battle for Atlas به‌نمایش درآمد و آن‌چنان اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی منتشر نشد و تنها موردی که مخاطبان متوجه‌اش شدند، شباهت بازی به بازی No Man's Sky بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد Nintendo Treehouse، ویدیویی طولانی از گیم‌پلی بازی Starlink: Battle for Atlas به‌نمایش درآمد. داستان بازی روایت‌گر گروهی از محقق‌های فضایی است که وظیفه دارند اطلس را از دست Forgotten Legion، ربات‌های شیطانی، نجات دهند و نسخه نینتندو سوییچ بازی، شامل شخصیت فاکس مک‌کلاود و سفینه معروفش می‌شود.

از نظر گیم‌پلی، بازی Starlink: Battle for Atlas اثری جهان باز با المان‌های نقش آفرینی به‌حساب می‌آید. در این بازی می‌توانید سفینه‌های خود را به بهترین شکل ممکن شخصی سازی کنید و بازیکنان در طول بازی سلاح‌های متنوع و ویژگی‌های خلبانی مختلفی دارند که در طول بازی و باتوجه به موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید، می‌توانید از آن استفاده کنید. نکته جالب بازی این است که جدای از طراحی فیزیکی نقشه سفینه و جمع‌آوری و ساخت آن، می‌توانید به صورت دیجیتالی نیز سفینه مورد علاقه خود را طراحی کنید و سپس به جمع‌آوری آیتم‌های آن بپردازید. نکته جالب اینجا است که اجزای نسخه دیجیتالی و فیزیکی طراحی شما با یکدیگر مطابقت دارد.

یکی دیگر از مواردی که در ویدیو منتشر شده از Starlink: Battle for Atlas شاهد آن هستیم، هم‌خوانی بسیار خوب گیم‌پلی بازی با ویژگی‌های جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ است. در انتها می‌توانید ویدیو گیم پلی بازی Starlink: Battle for Atlas را در زومجی تماشا کنید. بازی Starlink: Battle for Atlas در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) عرضه می‌شود و کاربران نینتندو سوییچ این بازی مزیت‌های بیشتری دریافت خواهند کرد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده