// یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳

FromSoftware از دلایل نبود بخش چندنفره در Sekiro: Shadows Die Twice می‌گوید

استودیو فرام سافتور در جدیدترین گفت‌وگوی خود از دلایل نبود بخش چندنفره در بازی Sekiro: Shadows Die Twice سخن گفته است.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت و پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره بازی جدید استودیو فرام سافتور (FromSoftware) با یک نمایش زیبا معرفی شد. نکته‌ی جالب بازی Sekiro: Shadows Die Twice، این بود که پس از معرفی، در نمایشگاه E3 2018 اعلام شد که این بازی فاقد بخش چندنفره است و با یک اثر کاملا تک نفره روبه‌رو هستیم. خیلی از مخاطبان از این اتفاق انتقاد و تعدادی دیگر خوشحال شدند. با این حال استودیو سازنده دلیل این کار را اعلام نکرده بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت دوال شاکرز به‌تازگی با رابرت کونکی، تهیه کننده بازی Sekiro: Shadows Die Twice، مصاحبه‌ای انجام داده است که در جریان این مصاحبه وی از دلیل حذف بخش چندنفره سخن گفته است. کونکی در گفت‌وگوی خود به این مورد اشاره کرد که زمانی که شما سمت بازی‌های آنلاین و چندنفره می‌روید، مواردی هستند که شما را محدود می‌کنند. برای مثال باس‌هایی که در دل بازی قرار می‌دهید (مهم نیست شوالیه باشند یا باس‌هایی که از جادو استفاده می‌کنند)، باید برای دو بازیکن یا بیشتر طراحی شوند تا بتوانند بازیکنان را به‌چالش بکشند. حال این مورد محدودیت‌هایی را در طراحی به‌وجود می‌آورد و نمی‌گذارد خواسته‌های‌تان را روی باس مورد نظر اعمال کنید.

 استودیو فرام سافتور نمی‌خواهد توسط موارد این چنینی محدود شود و قصد دارند قدرت بازیسازی خود را در توسعه یک بازی کاملا تک‌نفره محک بزند. از این‌رو احتمال دارد در بازی Sekiro: Shadows Die Twice شاهد مواردی باشیم که در بازی‌های قبلی استودیو فرام سافتور وجود نداشتند. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Sekiro: Shadows Die Twice چیست؟ آیا با تصمیم تیم سازنده در مورد حذف بخش چندنفره و تمرکز روی بخش تک‌نفره موافق هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده