نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

شخصیت هالک احتمالا با لباسی جدید در فیلم Avengers 4 حضور خواهد داشت

طبق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، شخصیت هالک ظاهرا قرار است با یک لباس جدید در فیلم Avengers 4 حضور داشته باشد.

اواسط این ماه بود که دو تصویر مفهومی از فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) فاش شد که در یکی از این دو تصویر، شاهد حضور شخصیت هالک با یک لباس کاملا جدید بودیم که تا پیش از این شاهد چنین ظاهری از او در دنیای سینمایی مارول نبوده‌ایم. با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد این لباس احتمالی منتشر نشده است و برخی اعتقاد دارند که این لباس ممکن است به بروس بنر برای تبدیل شدنش به هالک کمک کند یا گروه دیگری معتقد هستند که این لباس به هالک در فضا برای مبارزه با تانوس کمک خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی در نمایشگاه سینماکان که اخیرا برگزار شده، اولین تصاویر رسمی از فیلم Avengers 4 نمایش داده شده که در آن شخصیت هالک با ظاهری متفاوت ظاهر شده است.

طبق گفته کسانی که این نمایش از قسمت چهارم فیلم Avengers را مشاهده کرده‌اند، یک تصویر کوتاه از گروه انتقام جویان نمایش داده شد که در بخشی از این تصویر، شخصیت هالک با زره جدیدش حضور داشته است. با این حال، این برای اولین‌بار نیست که هالک با زره در دنیای سینمایی مارول ظاهر شده است. پیش از این، شخصیت هالک در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) برای انجام مبارزات گلادیاتوری گرندمستر، زره بر تن کرده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که زره جدید هالک قرار است از فناوری‌های جدیدی نیز بهره ببرد که از نظر ظاهری نیز احتمالا تفاوت زیادی خواهد داشت. 

Thor: Ragnarok

با این حال، قطعا هریک از اعضای انتقام جویان با توجه به اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، دچار تغییرات بسیاری خواهند شد که بروس بنر با بازی مارک روفالو، نیز بخشی از این شخصیت‌ها است. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی از فیلم Avengers 4 منتشر نشده است و حتی نام رسمی این فیلم را نیز هنوز نمی‌دانیم. با توجه به عدم حضور مارول استودیو در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال، بسیار بعید است که به‌ این زودی شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم Avengers 4 یا اعلام نام رسمی فیلم باشیم.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده