// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

بازی جدید سازنده Never Alone با نام Beyond Blue معرفی شد

بازی Beyond Blue، پروژه جدید استودیو E-Line Media (سازنده بازی موفق Never Alone) با انتشار تریلری برای پی سی و کنسول‌ها معرفی شد.

بازی مستقل و ماجراجویی Never Alone: Kisima Ingitchuana، عرضه شده در سال ۲۰۱۴ میلادی، با داشتن داستانی احساسی در مورد فرهنگ بومیان آلاسکا توانست امتیازات زیادی را به خود اختصاص دهد و به یکی از آثار مستقل محبوب در بین طرفداران این سبک تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان این بازی از جدیدترین پروژه خود یعنی بازی Beyond Blue رونمایی کردند.

ناشر این بازی یعنی کمپانی ای‌لاین مدیا (E-Line Media) به طور رسمی از نام این بازی رونمایی کرد. توسعه دهندگان این بازی در واقع با همکاری BBC ساخت اثر موفق Never Alone را در کارنامه کاری خود ثبت کرده بودند. گفتنی است که سازندگان هنوز به طور دقیق نام پلتفرم‌های مقصد را برای این بازی مشخص نکرده‌اند، اما در بیانیه‌های خود از راه‌یابی آن به «کامپیوتر و کنسول‌ها» خبر داده‌اند.

Beyond Blue

در مورد پروژه، به نقل از سازندگان وقایع این بازی در آینده‌ای نه‌چندان دور جریان دارد و بازیکنان در جایگاه کاراکتری به نام میرای (Mirai) قرار می‌گیرند. شخصیت یاد شده در واقع هدایت‌کننده تیم پژوهشگری است که در اعماق اقیانوس‌ها به دنبال اهداف خود می‌رود. در حالی که بازیکنان به کاوش کردن خود در اقیانوس‌ها ادامه می‌دهند در آن سو با چالش‌هایی نیز روبه‌رو می‌شوند که رفته رفته بازیکنان را به مراحل بعدی انتقال می‌دهد. ناشر این بازی در مورد محتویات بازی بیانیه‌ای منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیوی به همراه زمین‌شناسان در حال ساخت اثری هستند که بتواند به نحو احسن تجربه کاوش در اقیانوس را به کاربران القا کند. روایتی مرموز در کنار محتویات دیگر در قلب بزرگ کره زمین یعنی اقیانوس‌ها جای گرفته است.

از آنجا که بازی به دست سازندگان Never Alone در حال توسعه است این تیم با استودیو بی‌بی‌سی نیز همکاری می‌کند. استودیو بی‌بی‌سی که آن را با ساخت مستند معروف Blue Planet می‌شناسیم، قرار است ویدیوهایی را به طور اختصاصی در بازی قرار دهد که بازیکنان با انجام ماموریت‌ها بتوانند به آنها دست پیدا کنند. تیم اقیانوس‌ شناسان یا همان Oceangrapherها نیز برای بهبود بخشیدن به این موضوع با سازندگان این بازی همکاری می‌کند.

بازی Beyond Blue در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی برای پی سی و کنسول‌ها منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این پروژه را تماشا کنید و خود را با محیط آرامش‌بخش آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک‌های مشابه با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده