// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

تریلر هنگام عرضه بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles منتشر شد

استودیو TT Games با انتشار تریلری بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles را برای کاربران PS4، کامپیوتر، Xbox One و Switch در دسترس قرار داد.

جدیدترین بازی لگو استودیو تی‌تی گیمز (TT Games) یعنی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles که بر پایه انیمیشن The Incredibles، ساخته پیکسار و دیزنی، توسعه یافته است با تریلر هنگام عرضه‌ای به دست کاربران آمریکایی رسید.

بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles به بازیکنان اجازه می‌دهد که رویداد‌های فیلم The Incredibles و حتی فیلم جدید The Incredibles 2 را که پخش آن از روز گذشته در سینما‌ها آغاز شده است، تجربه کنند. گفتنی است که بازی و فیلم یاد شده تا تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیرماه) در انگلستان منتشر نمی‌شود.

بازی جدید استودیو تی‌تی‌ گیمز کاراکتر‌های فیلم شگفت انگیزان 1 و 2 را به دنیای لگو‌ها دعوت کرده است که بازیکنان به واسطه آنها در کنار حل معما‌ها و مبارزه‌ با دشمنان، از داستان زیبای آن نیز لذت ببرند. مهارت‌های زیادی به همراه کاراکترها در دنیای این بازی وجود خواهند داشت و به طور مثال قابلیت‌های کششی Elastigirl، قدرت Mr. Incredible و سرعت Dash به همراه توانایی‌های Violet در این بازی قابل استفاده خواهد بود. شما می‌توانید به کمک توانایی‌های کاراکتر‌های خود داستان اصلی بازی را پیش ببرید یا اینکه در آن سو با ملحق شدن به Crime Waves به نبرد با دشمنان و باس‌های مختلف بپردازید. هر یک از مناطق به دست کاراکتر‌های پلید اداره می‌شود و بازیکنان با شکست دادن آنها می‌توانند به آیتم‌هایی که بر پایه دنیای Pixar طراحی شده است دست پیدا کنند.

بازی Lego: The Incredibles را می‌توان به تنهایی یا با استفاده از بخش همکاری چند نفره یا همان Co-op با دوستان تجربه کرد. علاوه بر آن، حالت Edena “E’ Mode نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد که به طراحی کاراکتر خود بپردازند. گفتنی است که این بخش تنها به طراحی ظاهری کاراکترها خلاصه نمی‌شود و حتی بازیکنان می‌توانند قابلیت‌های کاراکتر خود را نیز  تغییر دهند.

بازی Lego: Disney Pixar’s The Incredibles در ماه مارس گذشته به طور رسمی معرفی شد و پس از آن در ماه مه نیز شاهد انتشار تریلری از آن بودیم. بازی مذکور هم اکنون در آمریکا برای پلفترم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد سری بازی‌های دوست‌داشتنی لگو با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده