نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

بازی Ticket to Ride برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

به‌تازگی Asmodee Digital و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرده‌اند که در طول سال جاری میلادی، بازی رومیزی بسیار محبوب Ticket to Ride را برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهند کرد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات انجام بازی های رومیزی (یا به اصطلاح Tabletop Games) خود میز است! اینکه شما مجبور باشید که در دنیای واقعی افرادی مختلف را در زمانی مشخص، دور یک میز جمع کنید اصلا کار آسانی نیست و در بیشتر مواقع حتی در صورت موفق شدن هم با میزی کوچک و فضایی نه‌چندان راحت روبه‌رو خواهید شد که تجربه‌ی بازی را برایتان تلخ خواهد کرد. حال در راستای حل این مشکل، Asmodee Digital و Sony Interactive Entertainment اعلام کرده‌اند که امسال بازی میزی بسیار محبوب Ticket to Ride را برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهند کرد.

این بازی با استفاده از ویژگی Playlink کنسول PS4 به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از تبلت یا گوشی هوشمند خود به عنوان کنترلر استفاده کنند. پیر اورتولان (Pierre Ortolan)، مدیرعامل Asmodee Digital اعلام کرده است که ویژگی استفاده از تبلت و گوشی‌های شخصی در این بازی، اجازه‌ی بازسازی این بازی رو‌میزی سنتی را در شرایطی مهیا کرده است که بازیکنان می‌توانند از فواید و لذت‌های تجربه‌ی دیجیتالی آن نیز نهایت لذت را ببرند.

بازی Ticket to Ride انتخابی بسیار مناسب برای همه‌ی کسانی‌ است که به آشنایی با دنیای به ظاهر گیج‌کننده‌ی بازی‌های رومیزی علاقه دارند، اما پیش از این نگران چالش‌های یادگیری آن در دنیای واقعی بوده‌اند. خصوصیات این بازی به گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که می‌توانند لذت‌های این بازی سنتی را به بهترین شکل ممکن برای بازیکنان احیا و تداعی کنند.

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد این بازی در طول سال جاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده