نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Slime-San: Superslime Edition ماه آینده برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد

اخیرا عرضه‌ی نسخه‌ی ارتقا‌یافته‌ی بازی پلتفرمر - دو بعدی Slime-San با نام Superslime Edition برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شده است.

بازی Slime-San: Superslime Edition، که وظیفه‌ی توسعه و انتشار آن را استودیو‌های Fabraz و Headup Games بر عهده داشته‌اند، ماه آینده برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و در همین راستا تریلری از گیم‌پلی این بازی دو‌بعدی و پلتفرمر توسط سازندگان منتشر شده است.

در Slime-San بازیکنان کنترل یک تکه لجن کوچک را بر عهده دارند که توسط یک کرم غول‌پیکر بلعیده می‌شود. حال این وظیفه‌ی شما است که او را برای یافتن مسیر خروج راهنمایی کنید؛ در غیر این‌صورت این موجود دوست‌داشتنی توسط اسید درون این کرم عظیم هضم خواهد شد. این نسخه علاوه بر حفظ هر سه بخش Campaign بازی اصلی، دارای ده مرحله‌ی کاملا جدید خواهد بود که بازیکنان در آن کنترل شخصیت Grandpa-San را بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این، ویژگی رنگ‌های پویا یا به اصطلاح Dynamic Colours نیز به این ده مرحله اضافه شده است که باعث تغییر تم رنگی در مراحل تازه می‌شود.

در کنار بخش اصلی بازی که شخصیت Slime-San توسط یه کرم غول‌پیکر بلعیده می‌شود، بخش دیگری با نام Blackbird's Kraken در این نسخه اضافه شده است که سناریویی مشابه با بخش کرم دارد؛ با این تفاوت که این‌بار بازیکنان نه توسط یک کرم، بلکه توسط یک کرکن (Kraken) بلعیده می‌شوند. همین موضوع با توجه به تغییر لوکیشن بازی به زیر آب، باعث تغییراتی در گیم‌پلی بازی می‌شود و حتی به بازیکنان اجازه‌ی کنترل زیر‌دریایی (با استایلی مشابه Slime-San) را می‌دهد.

بخش نهایی Sheeple's Sequel نام دارد و بازیکنان را در برابر یک گوسفند متوهم (!) قرار می‌دهد. گوسفندی که تصور می‌کند یک شخصیت بد (به اصطلاح Villain) درون یک بازی ویدیویی است و از هیچ تلاشی برای مانع‌تراشی و ایجاد مراحل چالش برانگیز بر سر راه شما دریغ نمی‌کند.

در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

بازی اصلی Slime-San که چندی پیش برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر به بازار عرضه شد در تاریخ ۱ تیر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و چهار روز بعد در تاریخ ۵ تیر برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده