// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

Galax از نسخه‌ی محدود کیت حافظه‌های رم DDR4 رونمایی کرد

کمپانی Galax  از نسخه‌ی محدود کیت حافظه‌های رم DDR4 با فرکانس ۵۰۰۰ مگاهرتز رونمایی کرد.

کمپانی خوش‌نام Galax  طی سال‌های گذشته توانسته با تولید سخت‌افزار‌های قدرتمند پی‌سی، خود را به لیست شرکت‌های معروف و رده‌ بالای این صنعت برساند. محصولات دارای برند Hall of Fame یا HOF این کمپانی معمولا جزء بهترین قطعات بازار بوده است که از این بین می‌توان کارت‌های گرافیک، حافظه‌های SSD و در تازه‌‌ترین حرکت این شرکت، اضافه شدن حافظه‌های رم را نام برد.

به‌تازگی این شرکت وارد تولید رقابتی حافظه‌های رم شده است و از جدید‌ترین محصول خود که یک کیت حافظه‌ی رم DDR4 با فرکانس ۵۰۰۰ مگاهرتز است نیز رونمایی کرده است.

با صرف نظر از وجود پخش کننده‌های حرارت با طرح گیمینگ و عدم تجهیز این رم‌های جدید به فناوری نورپردازی RGB، می‌توان گفت که نسخه‌های محدود کیت‌های حافظه‌ی HOF Extreme DDR4 واقعا شگفت‌ انگیر هستند. کمپانی Galax این حافظه‌های رم را به پخش کننده‌های حرارت تولید شده از طلای خالص با ظاهری متقارن مجهز کرده است تا در هر نقطه‌ی آن کیفیت عالی این محصول را به رخ دیگر شرکت‌های تولید کننده بکشد. 

لوگوی HOF که نمایانگر نهایت قدرت هر سخت‌افزاری است، در وسط پخش کننده‌ی حرارت این رم‌های زیبا قرار دارد و نام Galax نیز به عنوان شرکت تولید کننده در قسمت بالایی این ماژول‌های رم‌ تعبیه شده است.

تمامی مدل‌های معرفی شده در نمایشگاه کامپیوتکس در غرفه‌ی Galax، کیت‌های حافظه‌ی دوگانه‌ای بودند که از دو عدد ماژول ۸ گیگابایتی و جمعا ۱۶ گیگابایت تشکیل شده بودند. 

hof extreme

طبق گفته‌های این شرکت، حافظه‌های رم مذکور دارای فرکانس کاری ۵۰۰۰ مگاهرتز و تایمینگ CL21-26-26-46 خواهند بود. با اینکه محصولات نشان داده شده در نمایشگاه نسخه‌های آزمایشی بوده‌اند ولی این شرکت عنوان کرد که این رم‌ها می‌توانند در ولتاژ ۱.۵۰ عمل کنند که حداکثر توان مطلق پروفایل‌های Intel XMP 2.0 محسوب می‌شود. در کنار این محصولات رم‌های دیگری قرار داشتند که با فرکانس کاری ۴۷۰۰ مگاهرتز و تایمینگ CL19-26-26-46 عمل می‌کردند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده