// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر سینمایی بازی GreedFall منتشر شد [E3 2018]

کمپانی Focus Home Interactive و استودیو Spider با انتشار تریلری از بازی نقش آفرینی GreedFall صحنه‌های سینمایی این بازی را نشان می‌دهند.

در جدیدترین اخبار بازی حول نمایشگاه E3 2018، استودیو اسپایدر (Spider) به مناسبت برگزاری این نمایشگاه تریلری از بازی GreedFall منتشر کرد که قصد دارد تماشاگران را با داستان و وقایع آن آشنا کند.

اگر برای اولین بار است که نام این اثر به گوشتان می‌خورد باید بدانید که این بازی در سبک نقش‌آفرینی در حال توسعه است که وقایع آن در قرن هفتدهم جریان دارد و فوکوس هوم اینتراکتیور (Focus Home Interactive) نیز وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته است. با توجه به تریلر، بیماری خاصی در حال نابود کردن مردم این دنیا است و کاراکتر اصلی این بازی با سفر در مناطق دیگر به دنبال راه حل علاج این بیماری می‌رود. گویا جزیره‌ای در دنیای این بازی وجود دارد که مملو از رمز و‌ راز‌ها و ثروت است اما در آن سو قبیله‌های خطرناکی انتظار مهمان‌ها را می‌کشند.

قبیله‌ای که در این جزیره حضور دارد توسط جادو و موجودات ماورالطبیعی محافظت می‌شود که نه تنها از حیث داستان بازیکنان را درگیر می‌کند بلکه در‌آن سو بازیکنان باید با تصمیم‌های خود روند سیاستی را پشت سر بگذارند تا بتوانند رابطه را بین این دو فرقه را پیش ببرند.

greedfall

روند نقش آفرینی بازی GreedFall به انجام کار‌های دیپلماسی، نبرد‌ها و حتی فریب دادن خلاصه می‌شود که در آن سو بیش از یکصد نوع مهارت در اختیار کاربران نیز قرار داده می‌شود. تجهیزات بازی همچون سلاح‌ها و زره‌ها از طریق سیستم ساخت و ساز بازی قابل انجام است اما باید بدانید که این تجهیزات با توجه به مهارت‌های بازیکنان عملکرد بهتری خواهد داشت. درخت مهارتی برای همین امر در بازی در نظر گرفته شده است. کاربران قابلیت انتخاب جنسیت را در این بازی دارند تا بتوانند از این رو به توسعه کاراکتر خود بپردازند.

در بازی GreedFall دو فرقه یاد شده می‌توانند با انجام مذاکرات و ایجاد صلح در بازی پیشرفت کنند یا اینکه در آن سو با تصمیم‌های دیگر روند بازی را تغییر دهند؛ تمامی این روند به تصمیم‌های بازیکنان مربوط می‌شود. باید بدانید که انتخاب‌های شما در این بازی می‌توانند به طور کلی روی اتفاقاتی که در جزیره می‌افتد نیز تاثیر گذار باشد.

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیور پیش از برگزاری نمایشگاه E3 2017 از فهرست‌ بازی‌های خود رونمایی کرد و همانطور که به یاد دارید به GreedFall نیز اشاره شده بود.

بازی GreedFall در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. در ادامه جدیدترین تریلر این بازی نقش‌آفرینی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه احتصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده