// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

کمیک جدید مردعنکبوتی با محوریت رویدادهای بازی Spider-Man معرفی شد

کمپانی مارول اعلام کرده است که در پاییز شاهد منتشر شدن یک کمیک با محوریت شخصیت مردعنکبوتی بازی Spider-Man خواهیم بود.

قطعا یکی از بازی‌های مورد انتظار سال جاری که در فصل تابستان عرضه می‌شود، بازی Spider-Man ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مارول اعلام کرده است که یک کمیک با رویداد Spidergeddon را در پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد که شامل مرد عنکبوتی/پیتر پارکری است که در بازی Spider-Man آن را مشاهده خواهیم کرد.

کمیک معرفی شده، شامل ویژگی‌هایی است که در سایر کمیک‌های شخصیت مرد عنکبوتی آن‌ها را مشاهده کرده‌ایم و وی این بار با یک تهدید نامشخص مبارزه خواهد کرد. از طرفی این ویژگی‌ها با ویژگی‌های بازی Spider-Man ترکیب شده‌اند. درادامه مشخص شده است که کریستوس گیج، وظیفه نویسندگی این کمیک را برعهده دارد که در تیم نویسندگی بازی Spider-Man نیز قرار داد. وی اعلام کرده است که هم‌اکنون بهترین زمان برای ترکیب مرد عنکبوتی بازی و کمیک است.

اولین شماره از کمیک Spidergeddon در تاریخ چهار مهرماه (۲۶ سپتامبر) منتشر خواهد شد و وقایع داستانی‌اش، پس از وقایع بازی Spider-Man اتفاق می‌افتد. بازی Spider-Man ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز نیز در تاریخ ۱۶ شهریور ماه (هفت سپتامبر) عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده