// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

استودیو آوالانچ از تغییرات شخصیت ریکو در بازی Just Cause 4 می‌گوید [E3 2018]

در جریان نمایشگاه E3 2018، استودیو آوالانچ یک ویدیو از پشت صحنه ساخت شخصیت ریکو در بازی Just Cause 4 منتشر کرد.

مدتی قبل از نمایشگاه E3 2018، بازی Just Cause 4 فاش شده بود و در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت، این بازی به‌صورت رسمی معرفی شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آوالانچ (Avalanche Studios)، سازنده بازی Just Cause 4، ویدیویی را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد پشت صحنه طراحی شخصیت ریکو رودریگز، کاراکتر بازی Just Cause 4 هستیم. این ویدیو نشان می‌دهد تیم سازنده چه تغییراتی را روی وی برای نسخه چهارم اعمال کرده‌اند.

تیم سازنده در صحبت‌های خود به این مورد اشاره می‌کند که ریکو رودریگز در این نسخه آسیب‌پذیرتر از همیشه است و با موردی مواجه می‌شود که شخصیت او را تغییر خواهد داد. در ادامه استودیو آوالانچ اعلام کرده است که تا به‌امروز شخصیت ریکو، شخصیت پردازی خاصی نداشته است و صرفا از یک آواتار در بازی استفاده شده است که اتفاقات مختلفی را تجربه می‌کند و کاربران آزاد هستند که کارهای متنوعی را از طریق این شخص انجام دهند.

از این‌رو در نسخه چهارم، شاهد دنیا و وقایع واقع‌گرایانه‌تری نسبت به گذشته هستیم. برای مثال عملکرد وینگ‌سوییت ریکو واقع‌گرایانه طراحی شده است و واکنش طبیعی‌تری نسبت به باد و ارتفاعی که در آن هستید، از خود نشان می‌دهد. به‌عبارتی آب و هوا موردی است که می‌تواند در طول بازی به‌شما آسیب جدی‌ای وارد کند و چیزی نیست که بتوانید آن را خراب کنید یا علیه آن مبارزه کنید. در نسخه‌های پیشین نبود آب و هوای واقع‌گرایانه سبب می‌شد مدام در هوا باشید و کارهای دیوانه‌وار مختلفی انجام دهید اما در Just Cause 4، از آن‌جایی که این مورد واقع گرایانه طراحی شده است، باید برای مبارزات تدابیر دیگری داشته باشید و از سایر شخصیت‌های بازی کمک بگیرید. 

البته تا به اینجای کار تنها در مورد آسیب پذیری ریکو صحبت شد و باید بگویم که بُعد قهرمانی وی همچنان پابرجا است و در میان انبوهی از گلوله و انفجار، می‌توانید کارهای دیوانه‌وار مختلفی را انجام دهید. به‌عبارتی تیم سازنده سعی کرده است از نظر شخصیتی تغییراتی را روی شخصیت و احساسات ریکو انجام دهد و درکنار آن، شاهد یک سری تغییرات در سیستم گیم‌پلی بازی هستیم که سبب می‌شود ریکو آسیب‌پذیرتر از گذشته باشد.

در انتها می‌توانید ویدیو پشت صحنه بازی Just Cause 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Just Cause 4 در تاریخ ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده