نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بیانیه سونی در مورد دلایل عدم حمایت از بازی بین پلتفرمی در Fortnite

سونی اخیرا بیانیه‌ای با محوریت دلایل عدم پشتیبانی از بازی بین پلتفرمی در بازی Fortnite منتشر کرده است. 

بازی Fortnite اخیرا برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر شد و یکی از مواردی که طی روز‌های اخیر در رابطه با این بازی مطرح بوده، عدم پشتیبانی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی از تجربه بین پلتفرمی یا همان کراس پلی با ایکس‌باکس وان و سوییچ بوده است. البته کاربران PS4، امکان تجربه بازی را در کنار کاربران پی‌سی و موبایل بازی دارند. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سونی بیانیه‌ای در این مورد منتشر کرده است که متن آن به شرح زیر است:

ما همیشه سعی داریم به درخواست‌های کاربران خودمان احترام بگذاریم و کاری کنیم که آن‌ها، از تجربه بازی‌های مختلف لذت بیش‌تری ببرند. Fortnite در حال حاضر هم یک تجربه با جامعه کاربری بزرگ روی پلی‌استیشن 4 است و با وجود ۷۹ میلیون دستگاه کنسول فروخته‌شده تا به امروز و نزدیک به ۸۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهیانه در شبکه پلی‌استیشن، بازیکنان می‌توانند از تجربه بازی در یک جامعه کاربری بزرگ لذت ببرند. علاوه بر این ما امکان تجربه کراس پلی بازی با کاربران ویندوز، مک، اندروید و آیفون را هم فراهم کرده‌ایم تا این جامعه کاربری حتی بیش از پیش بزرگ‌تر شود. 

با اینکه سونی بیانیه‌ای در این مورد منتشر کرده است، ولی در این متن اشاره خاصی به دلیل عدم پشتیبانی نسخه پلی‌استیشن 4 فورتنایت از بازی بین پلتفرمی با ایکس‌باکس وان و سوییچ ارائه نشده است. به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت روزی سونی راضی خواهد شد تا کاربران کنسول‌هایش بتوانند بازی‌ها را کنار کاربران کنسول‌های مایکروسافت تجربه کنند یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده