نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

تعداد بازیکنان بازی Fortnite از مرز ۱۲۵ میلیون نفر گذشت

به‌تازگی Epic Games توسعه‌دهنده‌ی بازی Fortnite، اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی تعداد بازیکنان و همچنین برنامه‌های این کمپانی برای مسابقات جهانی این بازی به اشتراک گذاشت.

با انتشار بازی Fortnite روی کنسول نینتندو سوییچ، موج فراگیر‌تر شدن این بازی در سطح جهان وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است و با توجه به آمار و ارقام اشاره شده، پیشی‌بینی می‌شود که این روند همچنان به سیر صعودی خود در ماه‌ها و یا حتی سال‌های پیش رو ادامه دهد.

در تازه‌ترین پست منتشر شده توسط Epic Games، این کمپانی اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۱۲۵ میلیون نفر (بر روی همه‌ی پلتفرم‌ها) عبور کرده است. عددی که به‌خوبی نشان‌دهنده‌ی بزرگی جامعه‌ی بازیکنان این بازی روی کنسول‌ها، موبایل و کامپیوتر است. علاوه بر این، Epic Games اطلاعات دیگری در مورد مسابقات تدارک دیده شده برای این بازی در طول سال جاری و یا سال آینده را با هواداران به اشتراک گذاشته است؛ مسابقاتی که شامل رویداد‌های سازمان‌یافته (رسمی)، رقابت‌های آنلاین و مسابقات بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین بر این موضوع تاکید شده است که شرکت در این مسابقات برای تمامی بازیکنان آزاد است و هر‌کسی می‌تواند در این رویداد برنده باشد. 

در نهایت Epic Games اعلام کرده است که مسابقات انتخابی برای جام‌جهانی Fortnite پاییز امسال آغاز خواهند شد و پیشی‌بینی می‌شود که اولین دوره مسابقات جهانی این بازی در اواخر سال ۲۰۱۹ برگزار شود. در همین راستا این کمپانی مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار جایزه را برای این رقابت‌ها تدارک دیده است که به‌طور استاندارد و با توجه به سطح‌بندی مسابقات میان همه‌ی رویداد‌ها و مسابقات این بازی در سطح جهان تقسیم خواهد شد. همچنین اعلام شده است که تمرکز این مسابقات بر روی حالت تک‌ نفره و یا گروه‌های دو نفره خواهد بود. گرچه احتمال اضافه شدن مسابقات با همکاری گروهی بازیکنان (بیشتر از دو نفر) نیز وجود دارد.

دیگر جزییات این مسابقات از جمله قوانین، استاندارد‌ها، پلتفرم‌ها و زمان‌بندی دقیق مسابقات مذکور در آینده اعلام خواهند شد.

Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، مک و iOS قابل دسترس است و تابستان امسال نیز برای دستگاه‌های اندروید عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده