// شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Siege of Dragonspear

بازی موبایل Siege of Dragonspear اثری است که داستان حماسی سری Baldur's Gate را در محیطی جذاب و تاریک روایت می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Siege of Dragonspear ساخته Beamdog به‌خوبی توانسته است روایت داستان حماسی Baldur's Gate را روی پلتفرم موبایل شبیه سازی کند و ماجراجویی هیجان انگیزی را برای طرفداران این سری فراهم کند. این بازی اندروید علاوه بر استفاده از روایت حماسی، در طراحی گیم‌پلی و محیط تاثیرگذار نیز به‌خوبی عمل کرده است و یک شاهکار محسوب می‌شود.

گیم‌پلی این بازی آیفون، تجربه ۳۰ ساعته‌ای از یک ماجراجویی هیجان انگیز در رویدادهای بین بازی Baldur's Gate: Enhanced Edition و Baldur's Gate II: Enhanced Edition را ارائه می‌کند. این داستان حماسی بازیکن را به دوران جنگ‌های صلیبی می‌برد و وظیفه هدایت نیروهای فراموش شده دنیای محبوب سری بایوور (BioWare) را به بازیکن محول می‌کند. سحر، جادو و وجود هیولاهای متنوع در بازی، یادآور تمام ویژگی‌های محبوب و داستان خارق العاده این سری است و سازندگان به خوبی توانسته‌اند بازسازی خوبی را روی پلتفرم موبایل انجام دهند. در این بازی شما باید به تسخیر منابع بپردازید و به سفری طولانی و هیجان انگیز با نیروهای خود رهسپار شوید. تمام ماجراهای بازی درون یک سیاه چال جریان دارد و شما باید با رهبری خود، اعضای گروه را نجات دهید و از مبارزات جان سالم به در ببرید.

Siege of Dragonspear

گرافیک خارق العاده‌ای را در بازی شاهد هستیم که طراحی پرجزئیات محیط نظرتان را به خود جلب خواهند کرد. موسیقی متن بازی نیز یادآور فضای نام آشنای بازی Baldur's Gate است و طرفداران این سری اصلا با آن بیگانه نخواهند بود. یکی از تفاوت‌های بازی با نسخه کامپیوتری بازی، در ارائه کلاس‌های جدید رقابتی است که قدری از تنوع کمی برخوردار است و این را می‌توان به وجود محدودیت‌های جزئی در این پلتفرم موبایل دانست. قهرمانان زیادی با شما همراه خواهند بود و لزوم مدیریت همه آنها در مبارزات و حرکت‌های دسته جمعی، عامل بسیار مهمی است که می‌تواند اتحاد گروه را حفظ کند و باعث پیروزی شما بر سیاه چال شود. در بخش‌هایی از بازی یک ماجراجویی تک شخصیتی را هم شاهد هستیم که بسیار کامل‌تر طراحی شده است و قطعا با انجام آن حس خوبی به شما دست خواهد داد.

مدیریت قهرمانان در شرایط مختلف، می‌تواند چاره‌ساز شما برای غلبه بر خیل دشمنان باشد

شخصیت پردازی جالب و پرمحتوا، یکی از نکات بارزی است که باعث می‌شود با داستان بازی همراه و ارزش بالایی به تک تک قهرمان‌های بازی قائل شویم. این شخصیت‌ها هستند که سفر ماجراجویانه بازی را بسیار ارزشمندتر می‌کنند و باعث می‌شوند که هیچ‌گاه احساس خستگی نکنیم. یکی از بهترین بخش‌های بازی، بخش چند نفره است که می‌توانید با دوستان خود تجربه کنید و جنبه اعتیادآور بازی را درک کنید. منابع مختلفی در طول این سفر خواهید گرفت که باید آن‌ها را مدیریت و برای شکست دادن دشمنان بین نیروهای خود پخش کنید. برخی از قهرمان‌ها هستند که باید توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشید و در تاکتیکی‌ترین حالات ممکن، از سحر و جادوی آنها استفاده کنید. رهبری گروه برعهده یک شخصیت کاریزماتیک به نام بانوی درخشان است که قطعا او را می‌شناسید و خاطرات بسیاری با وی دارید. یک ماجراجویی در سبک شکارچی و سیاه چال، همه آن‌چیزی است که بازی را در سطح بسیار خوبی قرار داده و باعث شده است که هم از طرف منتقدان و هم از طرف بازیکنان مورد ستایش قرار بگیرد. این بخش به‌خوبی پرداخته شده است اما به سبب کندی سرورهای آن، هنوز هم ضعف‌هایی در آن دیده می‌شود. نکته دیگری هم که گفتنش ضروری است، اجرای بازی در صفحه نمایش‌های بزرگ تر از ۷ اینچی است. به خاطر کلیت بازی و استفاده از جزئیات بالا و تاثیر آن در تجربه بازی، سازندگان سفارش می‌کنند که حتما بازی را روی صفحه نمایش‌های بزرگ تجربه کنید.

Siege of Dragonspear

داستان حماسه‌ سری Baldur's Gate به بهترین شکل ممکن در این اثر پیاده شده است

گزینه‌های متنوعی را جهت کنترل شخصیت‌ها، در پایین و کناره‌های صفحه نمایش بازی مشاهده خواهید کرد که باید به‌خوبی از آن‌ها استفاده کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها را برعهده خواهید داشت و با انتخاب قهرمانان خود، می‌توانید گزینه‌های مربوط به سحر و جادوی هر کدام را مشاهده کنید. دیالوگ‌های جالبی را هم در حین انجام مبارزات خواهید دید که داستان بازی را روایت می‌کنند. این داستان به قدری جذاب و آشنا است که همین دیالوگ‌های طولانی و پرجزئیات روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و از شنیدن آن‌ها لذت خواهید برد.

بازی Siege of Dragonspear پر است از جنگ‌های تاکتیکی و تله‌های جادویی که شخصیت‌های پرتعداد و متنوع بازی را در چالش‌های مختلفی قرار می‌دهد. گیم‌پلی بازی واقعا سرگرم کننده است و توانسته ۳۰ ساعت ماجراجویی هیجان انگیز را در محیط خارق العاده بازی پیاده سازی کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Siege of Dragonspear


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده