نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰

دلیل غیبت Rocksteady در E3 2018 از زبان کارگردان Batman Arkham

سفتون هیل، کارگردان مجموعه‌ی Batman Arkham، با انتشار یک پست در توییتر به دلیل غیبت کمپانی راک‌استدی در E3 2018 اشاره کرد.

E3 امسال یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین E3های اخیر بود؛ رویدادی که در آن استودیوهای بازی‌سازی با به نمایش در آوردن آثار خود، مخاطبان را با آثار جدید خود آشنا و اطلاعاتی جدید را به آنان ارائه کردند. این همایش اما غایبانی همچون بازی جدید مجموعه‌ی اسپلینترسل یا جدیدترین اثر استودیو سازنده‌ی مجموعه‌ی Batman Arkham را هم داشت. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که سفتون هیل، کارگردان مجموعه‌ی بتمن آرکام، با انتشار یک پست در توییتر به غیبت کمپانی Rocksteady در E3 2018 اشاره کرده است:

Rocksteadyهیل در این پست گفت:

سلام به همه! خواستم در این پست پیامی را از طرف خودم و تیم راک‌استدی با شما در میان بگذارم.

ما می‌دانیم که از غیبت‌مان در E3 امسال ناامید شده‌اید. تمام اعضای تیم ما در این مدت در حال خواندن نظرات شما بودند و ما، اینجا در کمپانی راک‌استدی، از شور و هیجان شما برای اثر بعدی‌مان بسیار ممنونیم.

اینکه اثر بعدی‌مان برای شما اهمیت دارد، برای ما الهام‌بخش است و به ما انرژی می‌دهد تا اثری را تحویل‌تان دهیم که به تجربه‌اش افتخار کنید. به محض آماده شدن بازی، حتما شما را باخبر خواهیم کرد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، هیل در این پست ضمن اعلام آگاهی از ناامیدی هواداران بابت غیبت کمپانی راک استدی در E3 2018، از آن‌ها تشکر و ادعا کرده که به محض آماده بودن بازی، هواداران را باخبر خواهد کرد. 

چندی پیش با انتشار یک شایعه و یک تصویر مبتنی بر بازی بعدی کمپانی راک‌استدی، انتظارات مبنی بر رونمایی از این اثر، که احتمال می‌دادند بر اساس کاراکتر سوپرمن باشد، شکل گرفت، اما غیبت این کمپانی در E3 2018، هواداران را ناامید کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده