// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Super Mario Party دارای بخش چندنفره است [E3 2018]

کمپانی نینتندو اعلام کرد که بازی Super Mario Party دارای یک حالت آنلاین به نام Online Mario-thon خواهد بود.

در جریان رویداد Nintendo Treehouse بود که بازی Super Mario Party معرفی شد که جای خالی این بازی بین بازی‌های نینتندو سوییچ حس می‌شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو در نمایشگاه E3 2018 اعلام کرد که Super Mario Party دارای یک بخش آنلاین به‌نام Online Mario-thon است. البته این بخش آنلاین تا حدی با بخش‌های چندنفره سایر بازی‌ها متفاوت است.

بخش آنلاین بازی Super Mario Party دارای پنج مینی گیم مختلف است که در جریان آن می‌توانید با دوستان خود یا سایر بازیکنان دنیای بازی رقابت کنید. به‌عبارتی بازی‌ها یک حالت Best of 5 دارند که اگر بتوانید سه بازی از این پنج بازی را برنده شوید، برنده میدان خواهید بود. همچنین در ادامه اعلام شده است که پنج بازی در نظر گرفته شده، پس از مدتی تغییر پیدا خواهند کرد (حالت چرخشی دارند) و پنج بازی دیگر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. متاسفانه نینتندو اعلام نکرده است که چه مدت هر مینی گیم در دسترس بازیکنان قرار دارد.

همچنین بازی Super Mario Party دارای بخش جوایز، لیدربرد و سیستم رتبه‌بندی است که می‌توانید خود را با سایر بازیکنان مقایسه کنید. بازی Super Mario Party در تاریخ ۱۳ مهر (پنج اکتبر) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. نظر شما کابران زومجی در مورد بازی Super Mario Party چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده