// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

نسخه های مختلف Assassin's Creed Odyssey معرفی شد [E3 2018]

بازی Assassin's Creed Odyssey دارای ۶ نسخه ویژه مختلف است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed Odyssey، در نمایشگاه E3 2018 نسخه‌های مختلف بازی Assassins Creed Odyssey را معرفی کرد. با توجه به گفته‌های یوبیسافت، Assassin's Creed Odyssey دارای ۶ نسخه مخصوص است که با قرار گرفتن در کنار نسخه استاندارد، کاربران می‌توانند از میان هفت نسخه مختلف، نسخه مورد علاقه خود برای بازی Assassin's Creed Odyssey را خریداری کنند.

اولین نسخه مخصوص، نسخه ۸۰ دلاری Assassin's Creed Odyssey است که دارای یک سری Gear و پول داخل بازی بیشتر است. نسخه بعدی، نسخه ۱۱۰ دلاری بازی است که در واقع همان نسخه گلد ادیشن به‌حساب می‌آید و جدای از دسترسی زودهنگام به بازی، سیزن پس را نیز دریافت می‌کنید. درکنار این دو مورد، یک نسخه ۱۲۰ دلاری در نظر گرفته شده است که آلتیمیت ادیشن نام دارد و محتویات دو نسخه گلد و دیجیتال دیلاکس را در دسترس‌تان قرار خواهد داد.

تا به اینجای کار سه نسخه از ۶ نسخه مخصوص بازی Assassin's Creed Odyssey را معرفی کردیم و با این حال هنوز سه نسخه دیگر باقی مانده است. نسخه چهارم، در واقع یک کالکتور ادیشن مخصوص فروشگاه گیم استاپ است که Kassandra Edition نام دارد و شامل تمامی محتویات نسخه آلتیمیت ادیشن و یک مجسمه از شخصیت کاساندرا می‌شود که ۱۵۰ دلار قیمت دارد. اما دو نسخه بعدی، دو کالکتور عمومی برای Assassin's Creed Odyssey است که Pantheon و Spartan نام دارد. محتویات این کالکتورها شامل تمامی محتویات نسخه‌های پیشین، یک آرت بوک ۶۴ صفحه‌ای، لیتوگرافی، نقشه و بعضی از ساندترک‌های بازی می‌شود.

تنها تفاوتی که این میان وجود دارد، این است که کالکتور پنتئون، دارای دو مجسمه Spartan و Athenian است؛ درحالی که کالکتور اسپارتان تنها مجسمه اسپارتان را دارد. قیمت این دو کالکتور به‌ترتیب ۲۲۰ دلار و ۱۶۰ دلار است. باتمام این تفاسیر و ادیشن‌های ذکر شده، اکر به‌دنبال خرید یک ادیشن لوکس و مجزا هستید، می‌توانید کالکتور ۷۵۰ دلاری بازی Assassin's Creed Odyssey را خریداری کنید که دارای مجسمه الکسیوس است که روی سر مدیوسا ایستاده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده