// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

تاریخ رویداد E3 2019 مشخص شد [E3 2018]

در روز پایانی نمایشگاه E3 2018، تاریخ برگزاری رویداد سال بعد E3 مشخص شد.

طبق اخبار بازی منتشر شده و نمایشگاه E3 2018، سازمان ESA (انجمن نرم‌افزاری سرگرمی) اعلام کرد که رویداد E3 2019، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ (۱۱ ژوئن ۲۰۱۹) برگزار خواهد شد و تا تاریخ ۲۳ خرداد ماه (۱۳ ژوئن) ادامه خواهد داشت و در محل Los Angeles Convention Center برگزار می‌شود.

از طرفی به‌نظر می‌رسید نمایشگاه E3 2018، آخرین رویدادی باشد که در محل Los Angeles Convention Center برگزار می‌شد. در سال گذشته مایکل گالاهار، مدیرعامل ESA اعلام کرده بود که اگر LACC سالن‌های خود را مدرن‌تر از چیزی که الان هستند نکند، محل برگزاری نمایشگاه E3 را تغییر خواهد داد. گالاهار براین عقیده است که LACC باید فضای نمایشگاه را گسترده‌تر کند و از طرفی ارتباط سالن‌ها را بهتر کند. دو سالن اصلی که در غرب و جنوب قرار دارند، توسط یک راهرو طولانی از یکدیگر متمایز می‌شوند.

در صحبت‌های سال جاری وی در این باره گفت:

ما فقط E3 2019 را ترقی دادیم و فقط تاریخ شروع آن را اعلام نکردیم.

این گفته بدین معنا است که سال آینده نیز نمایشگاه E3 در محل فعلی‌اش برگزار می‌شود. البته از زمان شروع E3 در سال ۱۹۹۵، این نمایشگاه در لس آنجلس نبوده است. نمایشگاه E3 1997 در آتلانتا و نمایشگاه E3 2007 در سانتا مونیکا برگزار شده بود. باتمام این تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم آیا در سال ۲۰۲۰ نیز هنوز شاهد برگزاری E3 در  لس آنجلس خواهیم بود یا نه.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده