نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

ساخت بازی Stranger Things توسط تل تیل گیمز تایید شد [E3 2018]

استودیو تل‌تیل گیمز در جریان نمایشگاه E3 2018، ساخت یک بازی بر اساس سریال Stranger Things را تایید کرد. 

تل تیل گیمز طی سال‌های گذشته، بازی‌های داستان-محور مختلفی را بر اساس مجموعه‌هایی چون Game of Thrones ،The Walking Dead و آثار دیگر توسعه داده است و بازی‌های این شرکت، معمولا هم امتیاز‌های خوبی دریافت می‌کنند. حال در جریان نمایشگاه E3 2018، تل‌تیل گیمز اطلاعاتی در مورد پروژه‌های آینده خود ارائه کرده است که به عنوان بخشی از این برنامه‌ها، این شرکت همکاری‌هایی با نت فلیکس خواهد داشت. 

در پی این همکاری، Telltale Games احتمالا بازی‌هایی با محوریت آثار نتفلیکس خواهد ساخت. با اینکه هنوز اطلاعات کاملی از چگونگی این همکاری ارائه نشده است، اما در حال حاضر ساخته شدن یک بازی اپیزودیک بر اساس سریال Stranger Things تایید شده است. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۶ پخش شد و چندی پیش هم شاهد پخش شدن فصل دوم آن بودیم. 

هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد داستان و جزییات بازی Stranger Things تل‌تیل گیمز ارائه نشده است، ولی این شرکت، تایید کرده که بازی برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر خواهد شد. البته همکاری تل‌تیل گیمز با نتفلیکس، فقط محدود به پروژه Stranger Things نمی‌شود و این شرکت، همچنین قرار است بازی Minecraft: Story Mode را به عنوان یک تجربه تعاملی، از طریق شبکه نتفلیکس در اختیار کاربران این شبکه قرار بدهد. طبق اطلاعات ارائه‌شده از این پروژه، کاربران قادر خواهند بود از طریق کنترلر‌هایی مثل کنترل معمولی تلویزیون با این بازی تعامل داشته باشند. 

تل‌تیل گیمز اعلام کرده که به همکاری با نتفلیکس در این دو پروژه افتخار می‌کند و قرار است در آینده، اطلاعات بیش‌تری از این دو پروژه را به اشتراک بگذارد.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده