نویسنده: پیمان مرادی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Galaxy on Fire 3: Manticore

Galaxy on Fire 3: Manticore یک بازی خوش ساخت با محوریت نبردهای فضایی است که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت.

سری فیلم‌های جنگ ستارگان را که امروزه به بخشی از فرهنگ عامه تبدیل شده‌اند می‌توان آغازگر ژانر فیلم های علمی تخیلی با محوریت فضا دانست. البته مجموعه فیلم‌های پیشتازان فضا نیز نقش بسزایی در افرایش محبوبیت این ژانر در میان مردم داشته است. محبوبیت این دو مجموعه باعث شده تا علاوه بر سینما، پای موجودات فضایی به تلویزیون، کتاب‌ها و بازی‌های ویدیویی نیز باز شود. بازی اندروید و آیفون Galaxy on Fire 3: Manticore، یکی دیگر از بازی‌های منتشر شده با محوریت نبردهای فضایی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

Galaxy on Fire 3: Manticore

محیط بصری بازی، فوق العاده چشم نواز طراحی شده است

بازی Galaxy on Fire 3: Manticore سومین نسخه از سری بازی‌های Galaxy on Fire است که توسط استودیو FISHLABS برای پلتفرم موبایل توسعه داده می‌شود. البته علاوه بر این سه نسخه، چندین نسخه‌ی فرعی نیز از این مجموعه ساخته شده است. گیم پلی این نسخه نیز بر مبنای نبرد‌های هوایی یا اصطلاحاً داگ‌فایت طراحی شده است. منظور از داگ‌فایت، نبرد میان جنگنده‌های نظامی است. داستان بازی در مورد محلی به نام Neox است که به دلیل منابع ارزشمندی که دارد، مورد مناقشه‌ی امپراطوری‌های مختلف در کهکشان است. درگیری‌های بر سر این منابع موجب شده‌اند تا کسب و کار مزدوران فضایی نیز بیش از پیش رونق یابد. شما به عنوان یک خلبان وارد محیط بازی خواهید شد که در میان یک درگیری، توسط یکی از همین گروه‌های مزدور نجات داده می‌شوید و تصمیم می‌گیرید که به آن‌ها ملحق شوید. ماموریت‌های مختلف بازی در قالب قرارداد‌هایی خواهند بود که این گروه با استخدام‌کنندگانشان منعقد می‌کنند؛ به طور مثال در یکی ماموریت‌های بازی وظیفه دارید تا از یک گروه سیاسی که شما را استخدام کرده است، برای شرکت در یک مجمع، محافظت کنید. سایر ماموریت‌های مختلف بازی نیز ماهیتی شبیه به این دارند. با اتمام هر کدام از این ماموریت‌ها جوایزی دریافت خواهید کرد که به کمک آن‌ها می‌توانید سلاح‌های سفینه‌ی خود را ارتقا دهید یا یک سفینه‌ی جدید تهیه کنید.

حجم بازی به چیزی حدود دو گیگابایت می‌رسد

یکی از پیشرفت‌های بازی نسبت به نسخه‌های قبلی، بهبود کنترلرهای بازی است؛ در سمت چپ صفحه‌نمایش یک جوی استیک لمسی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید سفینه‌تان را هدایت کنید. از طریق جوی استیک سمت راست نیز قادر خواهید بود تا در مقابل شلیک‌های دشمنان‌تان جا خالی دهید یا اینکه با کشیدن انگشت‌تان به سمت بالا، سرعت سفینه‌تان را برای لحظات کوتاهی افزایش دهید یا اصطلاحاً سفینه‌تان را بوست کنید. همچنین اگر انگشت‌تان را به سمت پایین بکشید، سرعت سفینه کم خواهد شد تا راحت‌تر بتوانید دشمنان‌تان را هدف بگیرید. سیستم شلیک کردن نیز به دو صورت دستی و اتوماتیک طراحی شده که هر کدام از آن‌ها را می‌توانید در ابتدای بازی انتخاب کنید. محیط بصری بازی، فوق‌العاده چشم‌نواز طراحی شده است. حجم بازی به چیزی حدود دو گیگابایت می‌رسد که با توجه به کیفیت گرافیکی بازی، مورد انتظار هم بود. محیط فضایی بازی با جزییات زیادی طراحی شده که باعث می‌شود تا حس و حال نبردها نیز بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود. رایگان بودن بازی موجب شده تا بسیاری از آیتم‌های مختلف آن در دسترس نباشند و بازیکن مجبور شود برای تهیه‌ی آن‌ها از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کند. اگرچه که قیمت بالای برخی از این آیتم‌ها مانع لذت بردن از بازی به طور کامل می‌شود، اما همچنان بازی آن قدر جذابیت دارد تا تجربه‌ی آن خالی از لطف نباشد.

Galaxy on Fire 3: Manticore

بازی Galaxy on Fire 3 یک بازی جذاب با محوریت نبردهای فضایی است که با گیم پلی اعتیادآور و محیط گرافیکی پر زرق و برق خود، شما را تا مدتی به خودش سرگرم خواهد کرد. اگر به دنبال یک بازی با کیفیت گرافیکی بالا می‌گردید تا به کمک آن نبرد با جنگنده‌های نظامی را تجربه کنید، Galaxy on Fire 3 بهترین گزینه برای‌تان خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Galaxy on Fire 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده