// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

اطلاعاتی از تاریخ انتشار بازی Ace Combat 7: Skies Unknown و تریلر بعدی آن منتشر شد [E3 2018]

اطلاعات جدیدی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به اشتراک گذاشته شد و فردا نیز شاهد جدیدترین تریلر این بازی خواهیم بود.

بیش از هشت ماه است که خبری از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر نشده است، اما می‌دانیم که این پروژه در حال توسعه است؛ چرا که سازندگان اعلام کردند فردا که مصادف می‌شود با ۲۵ خردادماه تریلری از این بازی منتشر می‌شود. البته هنوز سازندگان تاریخ انتشار این بازی را مشخص نکرده‌اند، اما تهیه کننده این بازی یعنی Kazutoki Kono اظهار داشت که «طرفداران زیاد نباید منتظر بمانند.»

وی در جریان مصاحبه‌ای که با هفته‌نامه فامیتسو داشت گفت که ناشر این بازی یعنی کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) به‌زودی تاریخ انتشار آن را مشخص خواهد کرد. البته می‌دانیم که کلمه «به‌زودی» مربوط به تریلر فردا نمی‌شود؛ چرا که نفرات دوال‌شاکرز این تریلر را در پشت پرده E3 2018 مشاهده کرده‌اند و گویا در این تریلر به تاریخ انتشار اشاره‌ای نشده است. البته به گفته کسانی که آن را دیده‌اند گویا ویدیو از حضور این بازی در Gamescom در ماه آگوست (اواخر مرداد تا اوایل شهریور) خبر می‌دهد که احتمال می‌رود در جریان این نمایشگاه از تاریخ انتشار این محصول رونمایی شود.

همچنین در این مصاحبه به حضور سه جنگنده جدید در این بازی اشاره شد که دوتای آن‌ها با نام‌های Lockheed Martin F-35 Lightning II و Fairchild Republic A-10 Thunderbolt II شناخته می‌شوند که در کنار Dassault Rafale M به چشم می‌خورند. همچنین سازندگان اشاره کردند که عوامل محیطی نیز در روند بازی تاثیر خواهد گذاشت. به طور مثال در صورت اصابت رعد و برق به هواپیما، این موضوع می‌تواند بر سیستم HUD و سلاح‌های شما تاثیر منفی بگذارد. همینطور در آن سو پرواز کردن بیش از حد در ابر‌ها باعث می‌شود که دید شما ضعیف‌تر شود و در آن سو تعادل هواپیما را به هم بزند.

ace combat

همچنین رابطه گرافیکی بین هواپیما و محیط پیرامون شما می‌تواند جلوه‌های زیبایی را به‌وجود بیاورد و شما را حیرت‌زده کند. همینطور با توجه به عکس‌های منتشر شده، تکنیک‌های پرواز همچون Post Stall که با نام‌های «واماندگی» و «استال» شناخته می‌شود، نیز در این بازی قابل انجام است.

همچنین متوجه شدیم که Arsenal Bird در این بازی باری دیگر حضور خواهد داشت و قابلیتی خواهد داشت که به کاربران اجازه می‌دهد «هاله‌ای از نور عجیب» را در پیرامون خود ایجاد کنند. البته سازندگان در مورد این عبارت سکوت کردند و سوال‌های زیادی در ذهن کاربران به‌وجود آوردند. همچنین گفتنی است که شاهد دو Arsenal Bird در این بازی خواهیم بود که با نام‌های Liberty و Justice معرفی شده است.

کازوتوکی همچنین بیان کرد که در هشت ماه اخیر سازندگان در حال بهبود کیفیت بازی بوده‌اند و خاطرنشان کرد که این موضوع در تریلری که فردا منتشر می‌شود قابل رویت است. همچنین وی اشاره داشت که در جریان این تریلر در کنار نمایش هواپیما‌های واقعی، در آن سو شاهد جنگنده‌های تخیلی نیز خواهیم بود.

وقایع بازی در سال ۲۰۱۹ در جریان جنگ دوم Continental اتفاق می‌افتد و بازی داستان خلبان نیروی Osean Self-Defence را روایت می‌کند. با توجه به اتفاق ناگواری که برای این خلبان پیش می‌آید،‌ جایگاه وی تغییر داده می‌شود و او حال باید ماموریت‌هایی غیر ممکن را پشت سر بگذارد تا جایگاه قبلی خود را تصاحب کند. به گفته سازندگان، بازیکنان با انجام این ماموریت‌ها و پیش بردن داستان تجربه خاصی از این بازی خواهند داشت.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود و همانطور که در بالا اشاره شد تریلری از آن فردا منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید به عکس‌های جدید این بازی نیز نگاهی بیندازید. البته از آنجا که تصاویر از مجله فامیتسو ثبت شده، از کیفیت پایینی برخوردار است.

ace combat

 برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در زومجی مراجعه کنید. نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه احتصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده