نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Concrete Genie در تریلر گیم پلی جدید جذاب به نظر می‌رسد [E3 2018]

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جریان نمایشگاه E3 2018 تریلر جذاب جدیدی از بازی Concrete Genie منتشر کرد.

در کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2018 اتفاقات متعددی از جمله نمایش تریلرهای جدیدی از بازی‌ The Last of Us Part 2، بازی Spider-Man، بازی Ghost of Tsushima و بازی Death Stranding رخ داد و بازی‌های مختلفی نظیر بازی Nioh 2، نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2، بازی Deracine و بازی Control معرفی شدند، اما آثار دیگری نیز بودند که در این رویداد شاهد آن‌ها نبودیم. بازی Concrete Genie استودیو پیکسل اوپوس یکی از غایبین این رویداد بود که اگرچه در کنفرانس سونی حضور نداشت، اما حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی های تعاملی سونی با انتشار تریلر جدیدی به نمایش بخش‌هایی از گیم پلی بازی پرداخته است.

این تریلر بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی جذاب Concrete Genie و شخصیت اصلی بازی را که با قلم‌موی جادویی خود شهر را به یک بوم نقاشی پرزرق‌وبرق و زیبا تبدیل می‌کند، به نمایش در می‌آورد. در این تریلر همچنین شاهد افکت‌های SuperPaint هستیم که به طور چشم‌گیری تعداد جلوه‌های هنری بازی را افزایش می‌دهد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Concrete Genie با نقاشی روی دیوار‌های شهر می‌توانند موجوداتی را خلق کنند که در بخش‌های مختلف به کمک آن‌ها خواهند آمد. در این بازی «اش»، پروتا‌گونیست بازی با قلدر‌هایی سر و کار دارد که وی را تحقیر می‌کنند و رفتار نامناسبی با او دارند. آنچه که در این دوران سیاه مایه تسلی «اش» است و به آن پناه می‌برد، هنر است. اش می‌تواند روی دیوار‌های شهر، نقاشی‌های خیره‌کننده‌ای بکشد. همچنین او این توانایی را دارد که حیات را به نقاشی‌هایش تزریق کند و نه‌تنها برای حل پازل‌ها از موجوداتی که کشیده استفاده کند، بلکه آن‌ها را به‌عنوان دوستانش در طول بازی همراه داشته باشد. بازیکنان در بازی Concrete Genie این امکان را خواهند داشت که موجودات تماما خاص خود را طراحی کنند و بر اساس شکلی که برای آن‌ها انتخاب کرده‌اند، شخصیت و حرکات متفاوتی برایشان در نظر بگیرند. این ویژگی یکی از جنبه‌های نو‌آورانه بازی به شمار می‌آید که استودیو پیکسل اوپوس امیدوار است به ایجاد ارتباط عاطفی و عمیق بین موجودات و بازیکنان منجر شود.

برای اطلاع از تمام اخبار مربوط به کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2018 به اینجا مراجعه کنید.

با اینکه استودیو پیکسل اوپوس از کوچک‌ترین تیم‌های داخلی سونی به حساب می‌آید که به ساخت بازی‌های انحصاری مشغول است، اما با این حال بازی Concrete Genie فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بازی Concrete Genie به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و در حال حاضر تاریخ انتشار آن مشخص نیست. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده