نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite در روز اول عرضه بیش از ۲ میلیون دانلود داشته است [E3 2018]

کمپانی نینتندو اعلام کرد که بازی Fortnite تنها یک روز پس از انتشار به بیش از دو میلیون دانلود دست یافته است.

انتشار بازی بسیار محبوب Fortnite برای نینتندو سوییچ یکی از شایعاتی بود که انتظار می‌رفت کمپانی نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2018 درباره آن صحبت کند و خب این بازی در جریان رویداد نینتندو دایرکت برای نینتندو سوییچ تایید شد و در همان روز در دسترس بازیکنان این کنسول هیبریدی قرار گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو از شروع فوق‌العاده بازی Fortnite در کنسول نینتندو سوییچ خبر داده است.

کمپانی نینتندو اعلام کرد که بازی فورتنایت تنها یک روز پس از انتشار غافل‌گیرکننده‌اش روی نینتندو سوییچ به بیش از دو میلیون دانلود دست یافته است. این رکورد را نمی‌توان چندان تعجب‌آور دانست؛ چرا که این بازی صدها میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد، اما با این حال می‌توان گفت که بازی شروع بسیار خوبی روی نینتندو سوییچ تجربه کرده است و بدون شک این روند موفقیت‌آمیز در ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام کمپانی نینتندو، نسخه نینتندو سوییچ بازی Fortnite دارای قابلیت کراس پلی بین ایکس باکس وان، پی سی، مک و iOS است، اما در پلی استیشن 4 شاهد این قابلیت نخواهیم بود و کاربران این کنسول برای تجربه بازی روی نینتندو سوییچ به حساب کاربری جدیدی نیاز دارند.

در حال حاضر بازی Fortnite در پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Nintendo Switch، PC، Mac و iOS در دسترس است و در تابستان سال جاری برای اندروید منتشر خواهد شد. نسخه موبایل این بازی در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

درباره‌ی نسخه‌ی موبایل بازی Fortnite، شاید بشود قبل از هر چیز گفت که می‌توانیم به خاطر حفظ شدن تمام ویژگی‌های بنیادین و حس و حال اصلی اثر در آن، ستایشش کنیم. درست است که بازی اشکالاتی مثل کمبودهای مشهودی در گرافیک فنی و ضعف سیستم کنترل شخصیت در بعضی قسمت‌ها را نیز درون خودش جای داده، اما آن‌قدر ویژگی‌های مثبت هم دارد که گیمرهای پلتفرم موبایل و به خصوص دوست‌داران سبک بتل رویال را بدون هیچ شک و شبهه‌ای، دعوت به تجربه‌ی آن و لذت بردن از بخش‌های گوناگونش کنیم.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Fortnite را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده