نویسنده: شایان شفایی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های بازی The Last of Us Part II منتشر شد

ناتی داگ به تازگی تصاویر جدیدی از بازی The Last of Us Part II منتشر کرده است که همگی مربوط به شخصیت‌های این بازی هستند.

پس تریلری که از بازی The Last of Us Part II در جریان کنفرانس خبری سونی در E3 2018 منتشر شد، حال ناتی داگ تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. سه تصویر منتشر شده همگی به شخصیت‌های اصلی بازی که در طول تریلر مشاهده شدند باز می‌گردد.

The Last of Us 2

اولین تصویر به Ellie مربوط است که طبق روال همیشه اشلی جانسون (Ashley Johnson) نقش وی را بازی و صداگذاری خواهد کرد. در ادامه تصویر Dina را می‌بینیم که وظیفه صداگذاری او را بازیگر سریال Westworld، شنون وودوارد (Shannon Woodward) بر عهده خواهد داشت که پیش از این خبر حضور این بازیگر در بازی منتشر شده بود اما در مورد نقش دقیق وی چیزی نمی‌دانستیم. اکنون مشخص شده که این بازیگر در بازی The Last of Us Part II در نقش Dina ظاهر خواهد شد. در نهایت تصویر سوم به Jesse مربوط می‌شود که وظیفه صداگذاری این شخصیت بر عهده استیون چنگ (Stephen Chang) است. 

در حالی که اکنون هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار دقیق بازی در دست نیست، ناتی داگ دیروز اخباری جدید و جزئیاتی بیشتر در مورد این بازی را در اختیار مخاطبان قرار داد که همگی آن‌ها تا حد زیادی توانستند طرفداران را به این مسئله امیدوار کنند که ادامه این بازی هم قرار است به اندازه قسمت اول فوق العاده ظاهر شود.

The Last of Us Part 2


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده